Coca-Cola HBC Romania a obtinut un trofeu Stevie si o mentiune speciala pentru doua dintre programele sale de responsabilitate sociala in cadrul Competitiei Internationale de Business „Stevie Awards” 2010, singura competitie de profil care recunoaste performanta in business la nivel mondial.
Astfel, programul “Colectare Selectiva”, care are o puternica componenta educationala si de lobby pe tema colectarii selective si a reciclarii, a fost distinsa cu trofeul Stevie, fiind declarat marele castigator al categoriei Campania de Comunicare sau PR a Anului – Public Affairs (Communications or PR Campaign of the Year – Public Affairs). Denumit “Stevie” (gr. Stephen – incoronat), trofeul este unul din cele mai dorite premii, fiind supranumit “premiul Oscar al lumii de afaceri”.
De asemenea, programul “Adopta un rau de la izvoare pana la varsare”, care reuneste eforturile companiei in directia protejarii si conservarii resurselor de apa, a primit o mentiune speciala (Distinguished Honoree medal), la categoria Campania de Comunicare sau PR a Anului – Relatii Comunitare (Communications or PR Campaign of the Year – Community Relations).
In cadrul editiei cu numarul sapte a premiilor Stevie au fost inscrise peste 1.700 aplicatii de catre organizatii din 40 de tari. Jurizarea s-a desfasurat in doua etape, iar aplicatiile au fost evaluate de catre un juriu format din profesionisti din domeniul business-ului. Gala de decernare a premiilor va avea loc pe 27 septembrie in Istanbul, Turcia.
“Recunoasterea primita din partea comunitatii internationale de business ne onoreaza si in acelasi timp certifica relevanta platformei noastre de responsabilitate sociala pentru obiectivele de business ale companiei.”, a declarat Laura Sgarcitu, Specialist Programe Comunitare Coca-Cola HBC Romania. “Faptul ca initiativele noastre de conservare a mediului si de implicare activa in comunitate sunt premiate, alaturi de programe si campanii din intreaga lume, ne bucura si ne da increderea ca investitiile noastre de responsabilitate sociala sunt valoroase nu numai pentru beneficiarii lor, ci si pentru mediul de afaceri.”
Coca-Cola HBC Romania promoveaza responsabilitatea sociala prin investitii in 4 directii: comunitatea si mediul (conservarea si protejarea resurselor de apa, energia si protejarea climei, recuperarea si reciclarea ambalajelor), locul de munca (perfectionarea angajatilor), piata (sanatatea consumatorilor).
Despre campaniile si materialele premiate
„Programul de Colectare Selectiva” este expresia angajamentului Coca-Cola HBC Romania de a contribui la crearea unui sistem integrat de recuperare si reciclare a deseurilor de ambalaje, dar si de a educa populatia in aceasta directie.
“Adopta un rau de la izvoare pana la varsare” include, incepand cu anul 2007, toate initiativele Coca-Cola HBC Romania in directia protejarii si conservarii resurselor de apa din zonele in care compania isi desfasoara operatiunile. Programul a atras sprijinul mai multor organizatii neguvernamentale, atat entitati internationale, cat si organizatii locale cu expertiza in domeniul protejarii resurselor de apa. Programul vizeaza nu doar solutionarea unor probleme de mediu, ci si dezvoltarea comunitatilor din zonele respective.
Despre Stevie Awards
Premiile Stevie se acorda in cadrul a 4 competitii: Premiile Americane de Business (The American Business Awards), Premiile Internationale de Business (The International Business Awards), Premiile Stevie pentru Femei de Afaceri (The Stevie Awards for Women in Business) si Premiile Stevie pentru Vanzari si Relatii cu Clientii (The Stevie Awards for Sales & Customer Service).
Despre Coca-Cola HBC Romania
Coca-Cola este una dintre primele multinationale care au investit in Romania. Chiar din anul intrarii pe piata, 1991, Sistemul Coca-Cola (alcatuit din Coca-Cola Romania si Coca-Cola HBC Romania) a aplicat principiul parteneriatului social, aratandu-si disponibilitatea de a se implica in actiuni menite sa sprijine si sa impulsioneze dezvoltarea unei societati educate si a unui mediu sanatos. Grupul Coca-Cola Hellenic, din care face parte Coca-Cola HBC Romania, a inclus in 2007 in strategia de afaceri conceptul de dezvoltare durabila. Astfel, directiile principale de responsabilitate sociala ale companiei sunt: perfectionarea angajatilor la locul de munca, protejarea sanatatii consumatorilor, conservarea si ocrotirea resurselor de apa, economisirea energiei, recuperarea si reciclarea ambalajelor.