de comunicare
Patru dintre programele de responsabilitate sociala derulate de Coca-Cola HBC Romania au primit recunoastere internationala in aceasta primavara, in cadrul CIPR Excellence Awards, IPRA Golden World Awards si SABRE Awards.
Astfel, “Adopta un rau de la izvoare pana la varsare”, “Programul de Colectare Selectiva”, “Grija pentru mediu incepe din masina ta” si revista interna Zoomzet au fost nominalizate alaturi de campanii si programe de comunicare ale companiilor din intreaga Europa.
Programul “Adopta un rau de la izvoare pana la varsare”, care reuneste eforturile companiei in directia protejarii si conservarii resurselor de apa, a fost nominalizat in cadrul CIPR Excellence Awards, la categoria Responsabilitate Sociala Corporativa (Corporate Social Responsibility).
Programul “Colectare Selectiva”, care are o puternica componenta educationala si de lobby pe tema colectarii selective si a reciclarii, a primit dubla recunoastere la competitiile IPRA Golden Awards si SABRE Awards, categoria Public Affairs.
Tot in cadrul IPRA Golden Awards a fost nominalizat si programul intern de conducere preventiva si ecologica “The care for the environment start from my car” (“Grija fata de masina incepe din masina ta”), la categoria Comunicare Interna (Internal Communications). O alta initiativa interna a companiei, revista Zoomzet, a primit Certificate of Excellence la sectiunea Bronze SABRE Awards, categoria Comunicare Interna (Internal Communications).
“Suntem extrem de incantati si onorati in acelasi timp de nominalizarea initiativelor noastre in cadrul celor mai prestigioase competitii internationale de comunicare si relatii publice. Recunoasterea primita la nivel international pentru programele derulate ne confirma inca o data importanta majora a platformei de responsabilitate sociala pe care am dezvoltat-o, nu numai pentru beneficiarii directi ai campaniilor, ci si pentru obiectivele de business definite la nivel de companie”, a declarat Laura Sgarcitu, Specialist Programe Comunitare Coca-Cola HBC Romania.
Coca-Cola HBC Romania promoveaza responsabilitatea sociala prin investitii in 4 directii: comunitatea si mediul (conservarea si protejarea resurselor de apa, energia si protejarea climei, recuperarea si reciclarea ambalajelor), locul de munca (perfectionarea angajatilor), piata (sanatatea consumatorilor).
Despre campaniile si materialele premiate
“Adopta un rau de la izvoare pana la varsare” include, incepand cu anul 2007, toate initiativele Coca-Cola HBC Romania in directia protejarii si conservarii resurselor de apa din zonele in care compania isi desfasoara operatiunile. Programul a atras sprijinul mai multor organizatii neguvernamentale, atat entitati internationale, cat si organizatii locale cu expertiza in domeniul protejarii resurselor de apa. Programul vizeaza nu doar solutionarea unor probleme de mediu, ci si dezvoltarea comunitatilor din zonele respective.
„Programul de Colectare Selectiva” este expresia angajamentului Coca-Cola HBC Romania de a contribui la crearea unui sistem integrat de recuperare si reciclare a deseurilor de ambalaje, dar si de a educa populatia in aceasta directie.
Programul intern de conducere ecologica si responsabila “Grija fata de masina incepe din masina ta” se adreseaza angajatilor Coca-Cola HBC care conduc masini din flota companiei, cu scopul de a-i educa in directia condusului ecologic si sigur.
Zoomzet, revista interna a Coca-Cola HBC Romania, reprezinta nu numai un instrument de comunicare, dar si o modalitate de dezvoltare a culturii organizationale, care reflecta performantele angajatilor, fiind o platforma de comunicare atat in interiorul companiei, cat si in relatia cu constituentii externi.
Despre competitiile internationale
IPRA Golden World Awards for Excellence este o competitie internationala organizata de IPRA (International Public Relations Association) care evalueaza şi ofera distinctii celor mai bune campanii de relatii publice la nivel global.
Cu o traditie de 25 de ani in recunoasterea excelentei in relatii publice la nivel European, CIPR Excellence Awards este organizata de CIPR (Chartered Institute of Public Relations), cea mai mare organizatie de relatii publice din Europa.
SABRE Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) este cea mai importanta competitie de comunicare din Europa, Africa si Orientul Mijlociu, a carei misiune este sa premieze eficienta si abilitatea companiilor de relatii publice de a atinge rezultate reale si masurabile in campaniile pe care le desfasoara.
Despre Coca-Cola HBC Romania
Coca-Cola este una dintre primele multinationale care au investit in Romania. Chiar din anul intrarii pe piata, 1991, Sistemul Coca-Cola (alcatuit din Coca-Cola Romania si Coca-Cola HBC Romania) a aplicat principiul parteneriatului social, aratandu-si disponibilitatea de a se implica in acţiuni menite sa sprijine si sa impulsioneze dezvoltarea unei societati educate si a unui mediu sanatos. Grupul Coca-Cola Hellenic, din care face parte Coca-Cola HBC Romania, a inclus in 2007 in strategia de afaceri conceptul de dezvoltare durabila. Astfel, directiile principale de responsabilitate sociala ale companiei sunt: perfectionarea angajatilor la locul de munca, protejarea sanatatii consumatorilor, conservarea si ocrotirea resurselor de apa, economisirea energiei, recuperarea si reciclarea ambalajelor.
{mosloadposition user10}