Observator 13, Observator 16 şi Mireasã pentru fiul meu lider în topul audienţelor
Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Antena 1, Observatoarele prezentate de Oana Frigescu fiind prima alegere a celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Tot pe primul loc în topul preferinţelor românilor din mediul urban a fost şi emisiunea Mireasã pentru fiul meu, confruntãrile acide, emoţiile şi suspansul captivându-i şi de aceastã datã pe telespectatori.
Observatoarele prezentate de Oana Frigescu au fost şi ieri prima opţiune a românilor din mediul urban. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2,8 procente şi o cotã de piaţã de 14,2 % la nivelul targetului all urban, în timp ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat un rating mediu de 2,5 procente şi o cotã de piaţã de 12,8%, la nivelul aceluiaşi target. Şi Observator 16 s-a impus ieri ca lider de piaţã la nivelul targetului all urban, înregistrând un rating mediu de 2,9 procente şi o cotã de piaţã de 11,4 %.
Emisiunea prezentatã de frumoasa Mirela Boureanu Vaida, Mireasã pentru fiul meu de dupã-amiazã, a fost şi ea prima opţiune a telespectatorilor, atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial 15-54 urban. Astfel, în intervalul de dupã-amiazã, Mireasã pentru fiul meu a înregistrat un rating mediu de 2,5 procente şi o cotã de piaţã de 12,1% la nivelul targetului all urban, în timp ce pe segmentul comercial 15-54 urban, aceeaşi emisiune a înregistrat un rating mediu de 2 procente şi o cotã de piaţã de 12,1%. Şi în intervalul de dimineaţã, Mireasã pentru fiul meu a fost prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban, emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida înregistrând un rating mediu de 1,8 procente şi o cotã de piaţã de 10,4% la nivelul targetului all urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targeturile All Urban si 15-54 urban
Perioada 3 iulie 2012