În această toamnă, Radio ProFM a decis să se concentreze pe o campanie de imagine în detrimentul unei promoţii. Cristi Schnebli, directorul general al Companiei de Radio Pro, consideră că acest pas este unul firesc în evoluţia postului de radio: “ProFM există pe piaţă de aproximativ 15 ani. Este inevitabil ca un brand atât de longeviv să aibă nevoie, la un moment dat, de o reîmprospătare a imaginii. Cred că pentru ProFM, acest moment a venit. Trebuie să le demonstrăm ascultătorilor noştri că suntem acelaşi post vesel, fresh şi tonic pe care îl ştiau.”. Campania de imagine a radio ProFM se adresează atât ascultătorilor fideli ai postului cât şi iubitorilor de radio care sunt în căutare de programe revigorante, muzică bună şi DJ energici. “Targetul vizat de această campanie nu este delimitat de la punctul “x” până la punctul “y”. Ne adresăm tuturor ascultătorilor care se simt tineri, indiferent de vârstă, care nu se mulţumesc cu puţin de la radioul pe care îl ascultă şi care vor în permanenţă ceva nou. ”, a explicat Cristi Schnebli. Prima etapă a campaniei de imagine se va derula în septembrie şi octombrie, pe mai multe planuri. Pe TV, campania va fi promovată prin intermediul unui spot de stare: “Am decis utilizarea unor personaje animate atât pentru spotul TV cât şi pentru partea de print. Ceea ce ne-a determinat să facem acest pas a fost expresivitatea de care poţi beneficia atunci când lucrezi cu animaţii. Cred că niciun om nu ar fi putut să redea atât de bine veselia, umorul şi dinamismul pe care îl transmite ProFM.”, a declarat Cristi Schnebli. Site-ul ProFM va fi de asemenea un driver important în procesul de creştere a notorietăţii campaniei. Elementul definitoriu pentru concursurile derulate pe www.profm.ro va fi interactivitatea: “De când există, ProFM a ţinut cont de părerea ascultătorilor săi. După cum spunea un slogan de-al nostru, ProFM este “un radio care te ascultă”. Concursul de pe www.profm.ro, prin intermediul căruia asculătorii ProFM sunt implicaţi direct în numirea personajelor ProFM, vine să întărească această idee.”, a adăugat directorul general CRP.
Campania de imagine implică şi schimbarea siglei ProFM. Deşi layout-ul este modificat, noua reprezentare grafică a radioului păstrează steaua ProFM ca element central: “Steaua ProFM este cel mai important simbol de pe piaţa radio. Ea ESTE ProFM. Nu putea să fie exclusă din noua sigla.”, a explicat Cristi Schnebli.
{mosloadposition user10}