ProFM a ajuns si in centrele comerciale prin ProFM Mall, un proiect indraznet, prin care postul de radio va transforma shoppingul intr-o adevarata experienta audio: “Prin intermediul ProFM Mall, preluam pe raspunderea noastra muzica si toate anunturile care se aud in locatia respectiva. Ceea ce aducem nou este o gandire coerenta a succesiunii melodiilor in functie de targetul de varsta al mall-ului si o productie unitara a reclamelor si anunturilor care se vor difuza. In etapa urmatoare planuim sa avem chiar buletine de stiri foarte scurte cu informatii utile atat din exterior (trafic si meteo) cat si din interior (promotii ale magazinelor) dar si sfaturi practice din zona fashion & wellness.”, a spus Marius Dobre, director de dezvoltare ProFM.
ProFM a obisnuit sa fie acolo unde sunt si ascultatorii lui: a creat reteaua ProFM’sCOOL, pentru a fi alaturi de liceeni, reteua ProFM Campus, pentru a fi acolo unde sunt studentii si o gama variata de radiouri online disponibile pe www.profm.ro, astfel incat fiecare internaut sa gaseasca un radio dedicat genului sau preferat. Acum, ProFM a creat ProFM Mall pentru a fi alaturi de ascultatorii sai, chiar si cand acestia sunt la shopping. Prima locatie care beneficiaza de un radio dedicat este Liberty Center, cel mai nou mall din Bucuresti: “Toate proiectele speciale legate de ProFM Mall au in centru interactivitatea cu ascultatorii aflati la cumparaturi. Ei vor fi cei mai castigati. Pe langa faptul ca vor auzi muzica de cea mai buna calitate vor putea participa la concursuri in urma carora vor beneficia de discounturi sau vor castiga produse din mall.”, a concluzionat Marius Dobre.
{mosloadposition user10}