StudentFilmWeekend, proiectii gratuite de film box office, a ajuns la final. Dupa cinci weekend-uri incendiare, in care peste 5 000 de spectatori au vizionat productii de succes ale anului 2009, organizatorii isi iau la revedere de la public, cu promisiunea ca vara urmatoare vor veni cu alte surprize. Astfel, in zilele de vineri, sambata si duminica turistii aflati in statiunea Costinesti sunt asteptati in Piateta Radio Vacanta pentru ultimul week-end de filme cu intrarea libera, incepand cu ora 21.30. Accesul este permis persoanelor peste 18 ani.
Al cincilea weekend cu filme la malul marii a strans din nou peste 1 000 de spectatori in Piateta Radio Vacanta. Chiar daca vremea a fost destul de rece, publicul a fost cald si bucuros sa vada intr-un cadru special filmele oferite de catre organizatori. Evenimentul a reusit sa se inscrie in seria celor preferate de catre turistii prezenti la mare si sa aduca ineditul in cadrul paletei de distractii oferita de catre statiunea gazda, Costinesti. Localnicii fac si ei parte deja din publicul obisnuit, revenind seara de seara, vinerea, sambata si duminica la proiectia de film in aer liber. Oamenii apreciaza in mod deosebit initiativa organizatorilor, cuceriti de originalitatea ideii. Concursurile cu premii oferite de catre parteneri au pigmentat pe parcursul celor 5 saptamani evenimentul, fiind un important punct de atractie.
Concursul “Cel mai tare viral”, initiat de StudentBank.ro powered by Raiffeisen Bank se afla pe ultima suta de metri si isi asteapta cu nerabdare castigatorii. Participantii trebuie sa realizeze un film de maxim 3 minute, sa se inregistreze pe www.studentfilmweekend.ro in perioada 1 – 31 august si sa posteze filmul pe pagina FaceBook a StudentBank intre 1 si 7 septembrie. Castigatorii vor fi anuntati pe 15 septembrie. La concurs pot participa doar persoanele care detin calitatea de studenti in anul universitar 2009 – 2010.
Doritorii pot urmari intregul program al evenimentului pe www.studentfilmweekend.ro. Intrarea este libera, dar rezervata persoanelor peste 18 ani! Evenimentul este organizat cu aprobarea Biroului de Turism pentru Tineret (BTT), in parteneriat cu Primaria Costinesti si cu sprijinul Ursus Breweries, Lay’s, StudentBank.ro – powered by Raiffeisen Bank si Romtelecom.
Evenimentul isi pastreaza puternica amprenta educationala, legata de stilul de viata al studentilor. Campania „Afla-ti echilibrul!” a fost si weekendul trecut alaturi de tinerii din Costinesti si a oferit premii pentru cei care stiu cum sa se distreze fara a consuma alcool in exces.
Ursus Breweries a decis sa se alature initiativei StudentFilmWeekend din dorinta de a le arata tinerilor ca berea consumata cu masura poate contribui la momentele placute din viata lor. Prin actiunile campaniei “Afla-ti echilibrul!”, Ursus Breweries va vorbi participantilor la eveniment despre implicatiile consumului de alcool. Lansata odata cu website-ul www.desprealcool.ro, rolul campaniei “Afla-ti echilibrul!” este de a transmite un mesaj de responsabilizare tuturor tinerilor care asorteaza o bere racoroasa unei zile calduroase, in compania prietenilor.
Incepand de vineri (26 auguts) pana duminica (29 august), tinerii vor putea viziona alte filme de box office in Piateta Radio Vacanta, incepand cu ora 21.30.
Evenimentul este organizat de Media Image Factory si CharityGift.ro cu aprobarea Biroului de Turism pentru tineret (BTT) si in parteneriat cu Primaria Costinesti, cu sprijinul Ursus Breweries, Lay’s, StudentBank.ro – powered by Raiffeisen Bank si Romtelecom.
Partener media principal Kiss Fm. Parteneri media: Adevarul de Seara Constanta, Constanta TV, Zile si Nopti, Constanteanul.com, Studentie.ro, RegieLive.ro, OnlineStudent.ro, Metropotam.ro, 9am.ro, PresainBlugi.ro, Port.ro, Roportal.ro, Stiridebine.ro si Bucuresteni.ro.