The Money Channel demareaza astazi, in cadrul Market Briefing, o serie de dezbateri televizate despre profilul telespectatorilor sai, pe fondul recentelor rezultate ale studiului GfK.
In fiecare editie Market Briefing, pana joi, 3 iulie, incepand cu 19:30, realizatorii emisiunii vor dezbate impreuna cu experti din companiile de publicitate, specialisti din cadrul GfK Romania si manageri implicati in piata despre profilul telespectatorilor de business si importanta acestora pentru advertiseri, obiceiurile de consum in mediul urban in general, precum si despre metodele alternative de masurare a audientelor televiziunilor de nisa.
Potrivit studiului GfK, 49% dintre telespectatorii The Money Channel au laptop, comparativ cu 5% media in populatia urbana; 68% au imprimanta, fata de 20%; 42% au scanner, fata de 6%. Aproape 90% din telespectatorii postului folosesc internetul zilnic, fata de 26% cat reprezinta media inregistrata in mediul urban, in general. De asemenea, 67% dintre telespectatorii The Money Channel detin doua sau mai multe telefoane mobile si 28% dintre acestia folosesc e-banking, fata de doar 1% media inregistrata pentru folosirea acestui serviciu in orasele Romaniei.
Pornind de la aceaste premise, invitatii din aceasta seara ai realizatoarei Elisabeta Roman, Doru Oraselu- director de marketing HAT Romania, Iuliana Zamfirescu, Advertising Grup Director BPG si Anca Zamfirescu, director cercetare cantitativa GfK vor discuta despre tehnologiile moderne de comunicatii si obiceiurile de consum in aceasta categorie. Editia de joi a emisiunii Market Breafing va avea ca tema tendintele de consum pe piata de IT, piata laptop-urilor si comportamentul telespectatorilor de business pe internet. Elisabeta Roman, realizator The Money Channel ii va avea in platou pe Cristian Mucichescu, managing director OMD si un expert din cadrul HP.
{mosloadposition user10}