Reteaua de supermagazine PROFI lanseaza campania sociala “FARA ADAOS” pentru a aduce o raza de speranta mai multora dintre locuitorii Romaniei. In cadrul primei sale campanii de acest gen din 2011, PROFI va comercializa fara adaos un pachet de zece produse alimentare de baza.
“Noi, cei de la PROFI, consideram ca jucam un rol important in comunitatile in care activam, simtim ca avem o responsabilitate sociala fata de ele si de aceea ne straduim sa actionam ca atare, pe mai multe planuri. Ne-am hotarat sa incepem prin a desface fara profit zece produse alimentare de baza, in principiu aceleasi in fiecare luna, astfel inca unora dintre clientii nostri mai putin favorizati sa le facem viata mai buna”, a declarat Pawel Musial, directorul general PROFI ROM FOOD. “Dorim ca ei sa simta ca le dam ceva cu adevarat valoros si, de aceea, oferta noastra consta din produse din jumatatea de sus a gamei, produse pe care cel mai adesea astfel de clienti nu si le-ar putea permite”.
In 2010, afacerile PROFI au cunoscut o tendinta ascendenta, iar in trimestrul patru vanzarile organice au crescut cu mai bine de 10% fata de perioada corespunzatoare din 2009.
Debutul campaniei coincide cu ultima saptamana a cumparaturilor de Pasti, dar PROFI va continua sa desfaca aceste zece produse in aceleasi conditii pe parcursul intregului an 2011. Pentru inceput, lista cuprinde paine, cartofi, faina, ulei, zahar, oua, margarina, lapte, pui si mere.
Cumparatorii se vor putea bucura de avantajele acestei campanii in toate cele 88 de magazine ale retelei PROFI care acopera 58 de localitati de pe tot cuprinsul Romaniei.