PROFI a deschis un birou de reprezentare in Polonia, la Cracovia, pentru a facilita extinderea gamei de produse oferite de retea si a crea conditii de reducere a preturilor in cele 113 de magazine PROFI din Romania.
„Cunoastem piata FMCG din Polonia si vom coopera cu furnizorii din aceasta tara astfel incat PROFI sa poata veni cu o oferta cat mai competitiva, cu produse de calitate la preturi cat mai mici aici, in Romania,” a declarat Pawel Musial, Directorul general Profi Rom Food. „Anumite categorii de pe piata FMCG poloneza sunt mai dezvoltate, ceea ce va face ca schimburile sa fie avantajoase pentru ambele tari.”
PROFI va testa toate categoriile de produse cu potential pentru consumatorii din Romania si care totodata pot conduce la beneficii tangibile pentru companie. Dulciurile, bauturile si snack-urile par sa se numere printre cele mai atractive categorii in momentul de fata.
Planurile PROFI iau in calcul nu doar importul din Polonia, ci si exportul de produse romanesti catre acea tara. In viitor, compania s-ar putea sa-si extinda piata si catre alte tari din regiunea sau din Europa Apuseana. In ce priveste exporturile, PROFI are in vedere uleiul de floarea soarelui, considerabil mai ieftin in Romania decat in Polonia.
Profi Rom Food a fost preluata in proportie de 100% de Enterprise Investors in 2009, cand reteaua se compunea din 67 de magazine, iar planurile initiale vizau dublarea acelui numar. In urmatoarele doua luni, reteaua va ajunge la aproximativ 130 de magazine si, in final, compania PROFI din Romania urmeaza sa ajunga la 200 – 300 de magazine.