PROFI inscrie astazi un nou jalon pe harta retailului din Romania prin inaugurarea celui de al 118lea magazin al retelei, la Urziceni, judetul Ialomita.
“Avem planuri de dezvoltare ambitioase, iar semnalele incurajatoare pe care le primim de la clientii de pe tot cuprinsul tarii ne determina sa le continuam intr-un ritm alert,” a declarat Pawel Musial, Directorul general al PROFI Rom Food. “Ne bazam pe vaste cunostinte profesionale din domeniul retailului pentru a alinia toate magazinele PROFI la standarde pe care cumparatorii sa le aprecieze cu usurinta si sa le considere bune”, a adaugat Gaetan Pacton, Directorul operational al magazinelor PROFI.
Amplasat pe str. Transilvaniei nr.5, peste drum de piata centrala a orasului, magazinul s-a deschis in spatiul fostului magazin miniMax din localitate. Cu cei 1196 m.p. ai sai si cu o sala de vanzari de 900 m.p., magazinul este unul dintre cele mai mari din reteaua PROFI si ofera locuitorilor din Urziceni si altor cumparatori gama PROFI de peste 5000 de produse, preturi bune si promotii atragatoare.
“Oamenii din Urziceni sunt foarte pretentiosi si apreciaza produsele de calitate,” a afirmat Sava Constantin, primarul orasului Urziceni.“Imi place ce vad in magazinul dumneavoastra si va urez doua lucruri: sa aveti mereu rafturile pline si frumos aranjate, asa cum sunt acum, iar oamenii din Urziceni sa aiba venituri constante astfel incat sa se poata bucura de bunele dumneavoastra oferte.”
“Urez succes magazinului PROFI, asa cum merita o astfel de locatie, caci chiriasul care isi plateste chiria la timp este pe placul oricarui proprietar de spatii,” a declarat Serban Patriciu, proprietarul spatiului respectiv.
In ce priveste primirea clientilor, PROFI si-a facut temele: sute de plase care contin produse din gama proprie Proxi vor fi oferite gratis celor care viziteaza magazinul la primele ore in cursul primelor trei zile. Muzica si dansurile populare pregatite pentru ziua inaugurarii o vor transforma intr-o zi de sarbatoare, in timp ce un DJ profesionist va face ca atmosfera sa fie si mai atragatoare pentru vizitatorii magazinului. O atentie speciala va fi acordata copiilor: un clown le va spune povesti si ii va invita sa participe la concursuri de desene cu creta, in timp ce tineri artisti ii vor picta pe doritori pe fata.