Ateneul Român a fost astăzi neîncăpător pentru profesioniştii de marketing şi managerii care au participat la trainingul certificat Marketing 3.0, susţinut de Prof. Philip Kotler şi organizat de către V+O Communication în parteneriat cu Choice Management & Consulting şi Confident PR.
Cele mai vizionare companii din România au trimis vineri, la Ateneul Român, sute de manageri şi profesionişti de marketing pentru a afla de la însuşi părintele marketingului, profesorul Philip Kotler, despre gestionarea celor mai importante provocări şi oportunităţi în afaceri, căutarea şi exploatarea la maxim de noi idei şi metode pentru strategiile de marketing, precum şi îmbunătăţirea puterii brandului.
„A fost o ocazie unică în viaţă pentru profesioniştii de marketing din mediul de afaceri românesc să afle direct de la Prof. Philip Kotler ultimele informaţii privind noul său model de marketing – Marketing 3.0. Profesorul Kotler a vorbit astăzi despre puterea brandingului prin gândirea orientată spre spiritul uman, latura umană a Marketing-ului 3.0, modul de aplicare a segmentării, targetării şi poziţionării pentru a cuceri pieţele, pentru a aplica apoi eficient diferenţierea de produs şi construcţia de brand”, a declarat Loredana Vişa, General Manager V+O Communication, unul dintre organizatorii evenimentului.
Organizatorii le mulţumesc partenerilor – Raiffeisen Premium Banking (partener Platinum), Apa Nova şi JTI (parteneri Gold), Coca-Cola Hellenic şi Ursus (parteneri Silver), ASEBUSS, EXEC-EDU şi Romtelecom (parteneri educaţionali), Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, Athénée Palace Hilton, BGS, COSMOTE România, Daedalus Millward Brown, Depozitul de Papetărie, Evergreen Concept, Fan Courier, Lexus, MobilPay şi Sovis Print (parteneri), respectiv Business Magazin, Mediafax, TVR şi Ziarul Financiar (parteneri media), pentru sprijinul acordat evenimentului.
„Astăzi, managerii şi profesioniştii de marketing au pus astfel România pe harta mondială a marketingului modern pe care, aşa cum spunea profesorul, companiile mari creează pieţe”, a concluzionat Loredana Vişa, General Manager V+O Communication.
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA. Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor „4P” în Marketing (care acum au devenit cei „7P”) precum şi inventatorul conceptului de „Marketing Social” şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a ediţie – cel mai utilizat manual de marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câștigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.