din Bucuresti
Universitatea din Bucureşti (UB) a acordat astăzi titlu de Doctor Honoris Causa profesorului american Philip Kotler, la propunerea Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (FJSC). Ceremonia, condusă de Preşedintele Senatului UB, prof. univ. dr. Vlad Nistor, s-a desfăşurat în prezenţa a mai multe sute de studenţi, cadre didactice şi reprezentanţi ai industriei de comunicare din România, în Aula Universităţii din Bucureşti.
Înaltul titlu academic a fost acordat profesorului Kotler datorită prestigiul său universitar şi ştiinţific, la nivel mondial. Philip Kotler poate fi considerat unul din părinţii fondatori ai marketingului contemporan, prin contribuţia sa ştiinţifică. El este creator, printre altele, al teoriei celor 4 P în marketing – produs, plasare, preţ şi promovare, şi al conceptului de societal marketing. Philip Kotler este autorul manualului clasic pentru programele de publicitate şi marketing din întreaga lume, Managementul marketingului.
Ca răspuns la discursul de Laudatio, citit de către decanul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, conf. univ. dr. Viorica Păuş, Profesorul Kotler a declarat: „Sunt onorat să fiu cu dumneavoastră astăzi, în această instituţie deosebit de influentă pentru învăţământul de marketing şi de comunicare din România. Aţi pus bazele uneia dintre cele mai creative comunităţi de marketing, care a făcut progrese extraordinare în adoptarea instrumentelor şi conceptelor care definesc comunicarea modernă”.
„Propunerea noastră, de acordare a titlului de Doctor Honoris Causa lui Philip Kotler, a fost făcută în momentul în care Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării s-a impus, în România, ca cea mai prestigioasă şcoală pentru specializarea publicitate. În plus, rezultatele cadrelor didactice, studenţilor şi absolvenţilor ei i-au adus vizibilitate şi recunoaştere în plan european, pentru domeniile marketing şi publicitate", a arătat decanul FJSC, Viorica Păuş.
Philip Kotler se află la Bucureşti pentru susţinerea trainingului certificat “Marketing-ul prin valori”, adresat specialiştilor în marketing. Biletele se comandă online, prin completarea formularului de înscriere.
Marketing 3.0 este organizat de către V+O Communication (www.vando.ro), în parteneriat cu Choice Management & Consulting şi Confident Public Relations (www.confidentpr.com).
Partenerii Marketing 3.0 sunt: Raiffeisen Premium Banking (partener Platinum), Apa Nova şi JTI (parteneri Gold), Coca-Cola Hellenic şi Ursus (parteneri Silver), ASEBUSS, EXEC-EDU şi Romtelecom (parteneri educaţionali), Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, Athénée Palace Hilton, BGS, Daedalus Millward Brown, Depozitul de Papetărie, Evergreen Concept, Fan Courier, MobilPay şi Sovis Print (parteneri), Lexus (maşina oficială a evenimentului) respectiv Business Magazin, Mediafax, TVR şi Ziarul Financiar (parteneri media).
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitați site-ul www.marketing30.ro şi pagina de facebook.