Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Profesionistii in Marketing Direct la un e-mail distanta

Interesul pentru inovaţie, nevoia de comunicare, îmbunătăţirea relaţiei brand-consumator, schimbarea atitudinii consumatorului, stimularea comportamentului acestuia prin idei ingenioase – toate acestea au contribuit masiv la migrarea agenţiilor din mediul offline în mediul virtual. O dată cu această schimbare serviciile agenţiilor s-au modificat şi au devenit şi ele mai mult sau mai puţin digitale.

Cu toate acestea, trăim vremuri în care brandurile nu mai apartin exclusiv companiilor, ci consumatorilor, deoarece şi ei participă la marketingul mărcii respective fie prin prin Social Media fie prin alte forme web 2.0. (şi se vorbeste deja de 3.0). Este o altă formă a marketingului, în care feedback-ul consumatorului este cel mai important.

O nouă abordare: era e-marketing

Marketing-ul direct înseamnă idei inteligente, audienţe bine definite şi rezultate măsurabile, iar când întregul proces este combinat cu insight-uri creative şi relevante, eficiența crește exponențial. Pe lângă eficienţa măsurabilă a unei campanii de marketing direct, acest mod de promovare nu se referă numai la procesul de vânzări, ci şi la influenţarea / schimbarea comportamentului consumatorilor. Cu alte cuvinte marketing-ul direct înseamnă comunicare – este necesar să îţi respecţi consumatorii, să îi implici, să îi surprinzi şi să le şi răspunzi.

Un mare sprijin pentru marketeri este dat de agenţiile specializate, care trebuie să ofere advertiserilor strategii şi mecanisme eficiente, baze de date relevante şi actualizate, potenţial mare creativ şi rezultate măsurabile.

Conferinţa Internaţională “Marketing în Direct” (MID), ajunsă la ediţia a 3a, vine în întâmpinarea practicienilor în marketing şi comunicare cu informaţii utile despre cele mai importante agenţii de marketing direct din România, motiv pentru care lansează şi prima ediţie a “Catalogului Agenţiilor de Marketing Direct”, prima iniţiativă de acest gen de pe piaţă. Catalogul reprezintă o sumarizare a companiilor din domeniul marketing-ului direct, a experienţei şi portofoliului acestora, devenind astfel o platformă importantă de informare şi consultanţă în domeniu. Versiunea online poate fi vizualizată pe linkul www.marketingindirect.ro/CatalogMID2011.pdf şi va fi permanent completată cu noi informaţii.

Care sunt serviciile oferite, în general, de companiile de marketing direct? sau Care sunt avantajele unei campanii de marketing direct? sunt doar două din întrebările esenţiale care stârnesc atât interesul marketerilor cât şi a clienţilor în luarea unor decizii finale asupra partenerului optim pentru promovarea serviciilor sau a produselor, întrebări ale căror răspunsuri le puteţi găsi acum şi cu ajutorul Catalogului MID.

Bucuresti, 14.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.