Maria Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe CEE va juriza proiectele înscrise la Eurobest Awards, categoria Media, în timp ce Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence, Digitas România va juriza lucrările din cadrul Eurobest Young Creatives Competition.
Printre experții de top anunțați în juriul ediției Eurobest din acest an se numără doi profesioniști din cadrul Publicis Groupe. Maria Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe CEE și Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence, Digitas România vor evalua lucrările înscrise în cadrul Eurobest Awards 2022 și, respectiv, Eurobest Young Creatives Competition 2022.
Cu peste 27 de ani de experiență în industria comunicării, Maria Tudor a cunoscut toate etapele prin care a trecut aceasta în România, dar și în restul Europei. Pasiunea pentru domeniul media, combinată cu atenția la detalii, dar și o bună evaluare a imaginii de ansamblu i-au adus nenumărate premii și recunoașteri în cadrul industriei. Începând de anul trecut, Maria Tudor ocupă funcția de Chief Operating Officer al Publicis Groupe CEE.
,,Am fost încântată să aflu că voi face parte din juriul Eurobest 2022. An de an urmăresc cu încântare festivalul și an de an sunt impresionată de originalitatea campaniilor înscrise și de ambiția pentru rezultate de business cuantificabile. Mă simt inspirată de creativitatea și bogăția industriei noastre. Eurobest este pentru mine unul dintre principalele repere când vorbim despre industria creativă din Europa. Felicitări tuturor membrilor juriului, de asemenea, deoarece evaluarea corectă a numărului mare de proiecte înscrise necesită timp și energie. Aștept cu nerăbdare faza finală a procesului de evaluare, în persoană, la Londra”, a afirmat Maria Tudor, Chief Operating Officer, Publicis Groupe CEE.
În cadrul Eurobest Awards 2022, Maria Tudor va juriza, alături de profesioniști de renume internațional, lucrările înscrise în categoria Media.
Eurobest Young Creatives Competition
Totodată, anul acesta, ca parte a Eurobest Awards 2022 se desfășoară și Eurobest Young Creatives Competition, adresată tinerelor talente din industrie. Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence, Digitas România, face parte din juriul desemnat în acest an să evalueze lucrările înscrise în competiție.
,,Este o onoare să fac parte din juriul uneia dintre cele mai importante competiții europene adresate tinerilor din industria comunicării și, totodată, o ocazie unică de a lua contact cu cele mai creative minți din Europa. Totodată, este lăudabilă inițiativa organizatorilor de a include în juriu profesioniști cu o diversitate de expertize (în cazul meu, Data), care pot veni cu perspective diferite asupra lucrărilor înscrise. Cred că în acest fel se asigură o evaluare autentică și conectată la situația actuală a industriei, definită de o continuă schimbare, de introducerea unor noi platforme și tehnologii, dar și de multă originalitate generată din întâlnirea tinerilor creativi cu acestea. Sunt nerăbdătoare să aflu cum ne vor surprinde participanții din acest an”, a declarat Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence, Digitas România.
Având o experiență de 17 ani în industria de comunicare, Alexandra Caciur urmărește în egală măsură ideea creativă și execuția acesteia, dar și datele care se află la baza unei campanii.
Câștigătorii Eurobest 2022 care vor obține premiile Gold, Silver și Bronze vor fi anunțați luni, 12 decembrie 2022, în timp ce câștigătorii premiilor Grand Prix și ai premiilor speciale vor fi anunțați miercuri, 14 decembrie 2022.