Se spune că cele mai frumoase cadouri se fac din inimă. Iar noua campanie My Heartbeats creată de Profero pentru Orange oferă cadrul perfect pentru a sărbători luna iubirii așa cum se cuvine.
“Challenge-ul nostru a fost de natură emoțională, dar și tehnică în același timp. Am vrut să creăm cel mai original mod de a spune “Te iubesc” și am reușit să facem asta combinând într-un mod surprinzător tehnologia cu un sentiment profund uman. Iar frumusețea acestei aplicații este că reușește să fie diferită de la user la user. După inima omului.”, spune Ana-Maria Ghiurcă (Client Service Director, Profero).
Pe scurt, este vorba despre o aplicație prin care îți poți înregistra sunetul inimii și îl poți trimite oricui vrei să îi spui un te iubesc din toată inimă.
Pe lung, este vorba despre o campanie națională care se desfășoară în perioada 9 februarie – 15 martie, o campanie comunicată atât în mediile convenționale cât și neconvenționale, o campanie care a implicat multă tehnologie și o mulțime de oameni inimoși. Pentru a detecta bătăile inimii aplicația înregistrează, folosind camera si blitzul telefonului, fluctuațiile de intensitate a luminii care trece prin deget. Diferențele de lumină sunt măsurate, înregistrate și convertite ulterior în bătăi pe minut, respectiv în sunet.
My Heartbeats a fost lansată mai întâi pe Google Play și apoi în AppStore , iar până acum, în câteva zile de la publicare a fost descărcată de peste 40.000 de ori. Campania a avut și o componentă promoțională direct legată de sunetul trimis prin aplicație, astfel că toți clienții Orange care trimit celor dragi bătăile inimii primesc de zece ori mai mulți Mb de net decât bătăile pe minut înregistrate în acel moment prin aplicație.
Pentru comunicarea My Heartbeats a fost creat și un proiect special în reviste, prin care cititorii pot testa live ce urmează să se întâmple în aplicație. Prin apăsarea simultană a două “butoane”, acest print special detecta pulsul și reda sunetul real al inimii.
“Într-o perioadă atât de aglomerată cum este Valentine’s Day este foarte greu să fii văzut și auzit în media. Si iată că o idee simplă a reușit să ajungă la inimile a zeci de mii de oameni în doar câteva zile. Ca să ne păstrăm în spiritul aplicației, pentru noi a fost dragoste la prima prezentare.”, spune Crina Țenovici (Head of Data and B2B Communication, Orange).
“Anul acesta am vrut să renunțăm la inimioare și să mergem direct la inimă. Ce a ieșit a fost o aplicație care duce te iubesc-ul la un nivel mult mai personal și mai puternic. Până acum, în doar 4-5 zile de la publicare, aplicația a fost downloadată de peste 40 000 de oameni. Sincer să fiu, eu sper în secret ca, în momentul apariției acestui articol, numărul ăsta de descărcări să fie ridicol de mic față de rezultatele actualizate.”, adaugă Alin Mărghidanu (Group Creative Director, Profero).
Până astăzi, aplicația My Heartbeats a fost descarcată de peste 148.729 de useri și este pe locul 1 în Top Free downloads pe AppStore și Google Play.
Echipa Orange care a trăit cu pulsul mărit fiecare etapă a dezvoltării campaniei a fost formată din Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication), Crina Țenovici (Head of Data and B2B Communication), Flavia Cozma (Digital Specialist) și Anca Stancov (Head of Media).
Echipa Profero care a pus suflet în dezvoltarea campaniei My Heartbeats este compusă din: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer, Lowe Group), Alin Mărghidanu (Group Creative Director), Miruna Dumitrescu (Copywriter), Anca Mașek (Art Director), Ana-Maria Ghiurcă (Client Service Director), Valentin Nenu (Account Director) și Oana Mailat (Account Manager).
Credits: Alexandru Herțog (Project Manager – Senior Programming).
Despre Profero
Profero București, afiliată la rețeaua internațională MullenLowe Profero, este una dintre cele mai mari agenții de digital advertising din România, cu o echipă de 42 de specialiști și o expertiză de peste 8 ani în piață, atât cu branduri locale, cât și internaționale.
Profero București este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață, Lowe România, din care mai fac parte Initiative, MullenLowe, Golin, Medic One și BPN.