Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Prodvinalco Cluj alege experienta Transart

pentru eficientizarea activitǎţii de vânzare şi distribuţie

Prodvinalco Cluj şi Transart au început colaborarea pentru un proiect informatic de management, analizǎ şi optimizare a activitǎţii de vânzare şi distribuţie desfǎşuratǎ de compania Prodvinalco. Prima etapǎ a acestui proiect este estimatǎ pentru o perioadǎ de 4 luni.
Prodvinalco Cluj este unul dintre cei mai importanţi producǎtori şi distribuitori de bǎuturi alcoolice din România, cu o tradiţie în domeniu de 75 de ani.
Gama de produse Prodvinalco cuprinde bǎuturi alcoolice spirtoase din alcool din cereale, specialitǎţi din extracte naturale (bitter, fernet şi florio), lichioruri, gin şi distilate naturale (rachiu). Principalele bǎuturi produse şi comercializate de Prodvinalco sunt: Iancu (brandy), Senator (bitter, florio, fernet), Vlad (ţuicǎ), Matelot (rom), R26, V33 (spirtoase tradiţionale)
Comercializarea produselor Prodvinalco se realizeazǎ la nivel naţional, prin distribuitori locali şi regionali, key accounţi internaţionali.

Datoritǎ faptului cǎ opereazǎ la nivel naţional cu un numar important de distribuitori, Prodvinalco avea nevoie de o soluţie care sǎ-i ofere informaţii complete şi corecte din piaţǎ: informaţii privind activitatea şi politicile de vânzare ale distribuitorilor si agenţilor, stocurile din piaţǎ, evoluţia vânzǎrilor şi promoţiile oferite. De asemenea, foarte important pentru Prodvinalco este obţinerea unor informaţii coerente privind comenzile din piaţǎ raportate la stocurile existente în fabricǎ.

“Dezvoltarea afacerii si dorinta de intelegere si control a bussinessului au determinat necesitatea dezvoltǎrii unei aplicaţii specializate pentru vânzǎri – distribuţie.Am ales Transart datoritǎ experienţei bogate pe care o deţine în furnizarea de software destinat managementului şi analizei unui business de distribuţie. Rolul decisiv în aceastǎ alegere l-a avut gradul ridicat de cunoaştere a domeniului nostru de activitate de cǎtre firma Transart şi implicit – numeroasele referinţe pe care le deţine în acest domeniu. Suntem încrezǎtori în succesul acestui proiect şi totodată încântaţi că am găsit în oraşul nostru (Cluj-Napoca) un partener cu experienţa şi  seriozitatea de care dǎ dovadǎ Transart.” a declarat Razvan Chelaru, Trade Marketing Manager Prodvinalco SA

Soluţia Transart oferitǎ firmei Prodvinalco este o aplicaţie de tip web, care asigurǎ transmiterea online şi centralizarea informaţiilor prinvind comenzile, vânzǎrile şi stocurile existente în teritoriu (la distribuitor), respectiv stocurile din fabrica şi, totodata, analiza managerialǎ bazatǎ pe tehnologia OLAP.

Pe de o parte, cu ajutorul aplicaţiei, supervizorii Prodvinalco din teritoriu realizeazǎ:
·    culegerea informaţiilor de la distribuitori privind stocurile existente, vânzǎrile şi promoţiile;
·    managementul agenţilor distribuitorilor şi urmǎrirea realizǎrii targetului de vânzare a acestora; 
·    preluarea de comenzi de la distribuitori şi transmiterea cǎtre sediul Prodvinalco.
Pe de altǎ parte, folosindu-se aplicaţia, la sediul Prodvinalco se faciliteazǎ:
·    managementul distribuitorilor (oferte pentru distribuitor, target pe distribuitor);
·    managementul promoţiilor (definire, target, transmitere cǎtre supervizori);
·    preluarea şi validarea comenzilor venite din piaţǎ prin intermediul supervizorilor;
·    analiza informaţiilor privind gradul de realizare a targetelor, stocurile din piaţǎ, vânzarile de la şi cǎtre distribuitori (sales out respectiv sales in)  şi evoluţia acestora prin rapoarte bazate pe cuburi OLAP.

Experienţa acumulatǎ de Transart în proiecte complexe implementate la companii importante cum sunt: Unilever South-Central Europe, Kraft România, InBev (Croaţia, Ungaria, Bulgaria, România), Friesland Foods România, etc. a fost un factor determinant în succesul alegerii firmei Transart ca şi partener în realizarea acestui proiect.

Transart este o companie cunoscută şi pentru dezvoltarea de soluţii software uşor de utilizat, care pot fi implementate într-un timp scurt şi sunt adaptate cerinţelor clienţilor săi. Produsele Transart includ: HERMES – soluţia completă pentru Automatizarea Forţei de Vânzare şi Merchandising, B-ORG – sistemul de tip ERP (Enterprise Resource Planning) pentru firme medii, Neomanager 7 – sistem integrat pentru managementul IMM-urilor, Neomanager 4.0 – sistem integrat pentru contabilitatea, gestiunea şi salarizarea firmelor mici (instalat la peste 4000 de clienţi), soluţii pentru logistică, aplicaţii web. Serviciile oferite de Transart au stat la baza unei puternice relaţii de parteneriat cu clienţii săi. Din 2005 Transart este Microsoft Gold Certified Partner, iar din 2007 Transart este partener ISV Motorola.

Bucuresti, 24.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.