Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Produsele PENNY livrate la domiciliu pentru prima dată prin platforma Lyvra

Lyvra
  • Peste 1.400 de produse care pot fi livrate, inclusiv mărci proprii și promoțiile aferente
  • Livrările se realizează de luni până sâmbătă, între 12:00-20:00, în București și Ilfov
  • Timpul de livrare este de cel mult 3 ore, dar se poate alege și un interval orar preferat
  • Plata se efectuează cash sau cu cardul la livrare, iar costul transportului este 19,99 lei
  • Pentru comenzi, clienții pot accesa https://penny.lyvra.ro/

PENNY și Auto Total lansează Lyvra, serviciul de comenzi online cu livrare la domiciliu. Începând cu luna august 2020, clienții PENNY din București și Ilfov vor putea comanda online peste 1.400 de produse care se regăsesc în categoriile listate în magazinele fizice, inclusiv mărci proprii și promoții aferente.

În contextul limitărilor de deplasare impuse de situația recentă din domeniul sănătății publice, dar și ca parte din procesul de rebranding, PENNY vine în întâmpinarea nevoilor clienților săi și testează serviciul de comenzi online cu livrare la domiciliu. Clienții vor putea face cumpărături de pe website-ul https://penny.lyvra.ro/, iar timpul estimat pentru livrarea acestora la domiciliu este de trei ore. Plata se va putea efectua fie cash, fie cu cardul la livrare, iar costul transportului este 19,99 lei.

Lyvra

Daniel Gross, Director General PENNY | REWE România, a declarat:
“Am învățat să ne adaptăm continuu, iar Lyvra este un exemplu. Dezvoltarea platformei de cumpărături online Lyvra vine ca urmare a schimbărilor rapide care au afectat comerțul la nivel mondial și care i-a îndemnat pe clienți să ia măsuri stricte de protejare a sănătății lor, mai ales prin minimizarea contactului cu alte persoane. În aceste luni am înțeles că trebuie să rămânem aproape de ei și să ne adaptăm la schimbările de comportament apărute. Acest proiect pilot este un prim pas pe care compania noastră îl face în direcția dezvoltării de noi canale de shopping pentru clienții PENNY, iar așteptările privesc mai ales insight-urile pe care le vom dobândi în urma celor câteva luni de test.”

Daniel Gross
Daniel Gross

Laurențiu Niculae, Director Operațional AD Auto Total, a completat:
„Suntem siguri că putem valorifica oportunitatea de a ne extinde afacerile prin intermediul parteneriatului cu PENNY, integrând resursele existente din call-center și din flota noastră de peste 650 de autoturisme și utilizând sinergii în activitatea de livrare pentru a ajunge cât mai bine la client. Lyvra este o modalitate simplă și rapidă prin care locuitorii din București și Ilfov pot comanda oricând tot ce au nevoie, acasă sau la birou, respectând regulile de distanțare socială și măsurile pentru protejarea lor și a celor apropiați. Am luat măsuri de precauție sporită pentru livrarea produselor în siguranță: fiecare șofer este echipat cu mască de protecție și dispozitive electronice de încasare a plăților cu cardul bancar, iar toate autoturismele sunt dotate cu lăzi termoizolante și elemenți de răcire pentru transportul mărfurilor perisabile.”

Lansarea platformei Lyvra face parte din planurile companiei de reorientare strategică odată cu rebranding-ul din PENNY Market în PENNY. Astfel, discounterul optimizează în mod constant formatul magazinelor și se adaptează noilor comportamente de consum pentru a oferi o experiență de cumpărături cât mai plăcută pentru clienți. Platforma Lyvra poate fi testată în perioada august–octombrie 2020.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.