reclama din oglinda
Reclama din oglinda functioneaza! FMCG, filme, automobile, site-uri sunt cateva exemple de produse pentru care planul de marketing prevede promovarea prin AddMirror.
Anglia, tara natala a sistemului AddMirror ne ofera exemple de produse pentru promovarea carora s-a apelat la publicitatea in oglinda: Impulse (Unilever), Bourjois, Nissan, Borat (20th Century Fox), Remington, Poker Party, Columbia Tristar. Practic toate aceastea sunt produse care se adreseaza publicului tanar, activ, cu disponibilitate mare de consum. Aceste produse vizeaza un public cu varste cuprinse intre 18 si 34 de ani, dornic sa experimenteze lucruri noi si cu o nevoie importanta de actualizeze de sine constanta. O cercetare arata ca 86 % din cei care au avut contact cu AddMirror au observat sistemul in toatelete. In jur de jumatate din aceste persoane considera ca cea mai importanta caracteristica a sistemului AddMirror este faptul ca printurile se misca. Probabil de aceea, campania pentru Impulse a inregistrat o rata de recall de 80%.
Unul dintre cele mai puternice atuu-uri ale AddMirror este faptul ca acesta surprinde consumatorii intr-un moment de maxima concentrare: cand se privesc in oglinda!
Extinderea retelei AddMirror demonstreaza eficienta reclamei in oglinda: Statele Unite ale Americii, Africa de Sud, China, Malaezia, Tailanda, Singapore, Emiratele Arabe Unite, Turcia, Romania.
{mosloadposition user10}