la invitaţia casei de producţie publicitară Factor.
Factor, casa de producţie şi post-producţie publicitară condusă de Tino Furtună, anunţă organizarea seminarului de tehnici audio-video publicitare susţinut de specialistul televiziunii germane RTL, Martin Ernst in luna martie a acestui an.
Cursul desfăşurat pe o perioadă de o săptămână se adresează specialiştilor din cadrul grupului Factor şi se înscrie în planurile companiei de sincronizare a serviciilor sale din punct de vedere calitativ cu cele ale pieţei de profil din Comunitatea Europeană. În plus, evenimentul se constituie într-o oportunitate deosebită pentru producătorii şi creativii din agenţiile de publicitate interesaţi de ultimele tendinţe în domeniul producţiei şi post-producţiei audio-video dedicate de a se întâlni cu expertul german. În acest scop, Factor organizează în zilele de 19 si 20 martie 2007 două working-lunch-uri dedicate acestora, în care specialistul RTL le va sta la dispoziţie pentru sesiuni de întrebări şi răspunsuri.
Subiectele aprofundate în cele două zile vor aborda următoarele teme: tehnici de mastering pentru reclame comerciale; tehnici de preluare a sunetului; sound design & foley; tehnici audio-to-video.
Martin Ernst este unul dintre cei mai importanţi producători de spoturi şi show-uri TV din Germania. Experienţa sa se constituie într-un portofoliu complex de activităţi ca producător, compozitor şi sound designer pentru televiziunile germane RTL, ZDF, ARD şi SAT1 şi însumează peste 20 de ani în publicitate şi show-biz. Cele cinci studiouri audio conduse de Martin Ernst oferă servicii de producţie muzicală şi sound-design pentru spoturi publicitare şi muzică de film.
{mosloadposition user10}