Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ProCosmetic, creștere de peste 30% în prima jumătate a anului 2021. Trend ascendent pentru produsele de îngrijire a părului

Teodor Sipos, Co-owner Procosmetic

Într-o perioadă în care distanțarea și evenimentele sociale au fost limitate, utilizarea cosmeticelor și a produselor de îngrijire în propria casă a devenit o realitate, această categorie din urmă înregistrând un trend ascendent din punct de vedere al vânzărilor. Magazinul online ProCosmetic a înregistrat o creștere de 30% a vânzărilor în prima jumătate a anului, față de aceeași perioadă din anul precedent.

Produsele pentru îngrijire a părului, cele mai cumpărate de români

Produsele de înfrumusețare au fost printre cele mai cumpărate cosmetice de către români în prima jumătate a anului 2021. Balanța categoriilor de produse s-a schimbat din cauza pandemiei, a faptului că saloanele de înfrumusețare au funcţionat cu restricţii, după ce în lockdown au fost închise temporar.

Astfel, a crescut categoria de produse destinate îngrijirii personale acasă (produse dedicate îngrijirii părului, produse pentru îngrijirea pielii și aparate de tuns și coafat) și a scăzut cererea pentru produse de înfrumusețare (make-up), din cauza purtării măștii.

„Tendința îmbucurătoare este că am înregistrat o creștere de 30% în prima jumătate a anului, româncele s-au orientat către produse calitative, din gama îngrijirii părului, produse destinate epilării, cât și către aparatelor de tuns și coafat părul. Se văd efectele pandemiei, în ceea ce privește schimbarea ritualului de îngrijire, deoarece a crescut preocuparea pentru tot ce înseamnă îngrijire personală, cu o tendință ascendentă spre produse profesionale specifice serviciilor din saloanele de frumusețe. Piața produselor cosmetice a fost afectată, dar și-a păstrat trendul de creștere, propulsată de produsele destinate îngrijirii părului. ” a declarat Teodor Sipos, Co-owner Procosmetic.

Principalele top 3 categorii care au avut creștere față de anul trecut sunt:

  • Păr – produsele dedicate îngrijirii părului și anumite tipuri de vopsea de păr profesională, șampoane, balsamuri și tratamente profesionale;
  • Produse destinate epilării – ceară profesională, aparat de epilat cu ceara, decantoare de ceară, kit de epilat, încălzitor pentru ceară, benzi pentru epilat;
  • Aparate de tuns și coafat – aparate de tuns părul ( mașini de tuns și shavere), plăci de păr, ondulatoare de păr & uscătoare.

30% creștere pentru achiziții online de produse cosmetice

Categoria produselor de îngrijire personală a devenit motor pentru piața de cosmetice. Obligativitatea purtării măștii de protecție a condus inevitabil la renunțarea în a folosi rujul și a altor cosmetice de acest gen. În plus, restricțiile de a testa cosmetice în magazine a condus la îndreptarea cumpărătorilor către achiziții online. Printre schimbările de comportament ale clienților de beauty remarcate de specialiști în ultima perioadă se numără și importanța pe care o acordă proximității magazinelor de unde își fac cumpărăturile.

”De la începutul pandemiei am avut o creștere de aproximativ 30% deoarece clienții s-au orientat în această perioadă de restricții către utilizarea produselor Procosmetic chiar la ei acasă, făcând achiziții în siguranță din magazinul nostru online.” a mai declarat Teodor Sipos, Co-owner Procosmetic.

70% Reduceri pentru brandurile de top, de Black Friday

Cel mai important eveniment de shopping din 2021 te așteaptă pe site-ul Procosmetic.ro unde vei descoperi peste 15.000 de produse cu reduceri substanțiale de până la 70%, la cele mai cunoscute branduri de top: Babyliss Pro, Evagarden Makeup, Wahl, Thuya, Wella Professionals, Londa Professional.

Teodor Sipos, Co-owner Procosmetic
Teodor Sipos, Co-owner Procosmetic

”Așteptăm cu nerăbdare Black Friday din acest an, pe fondul unui interes crescut pentru cumpărături online care s-a accentuat în ultimii ani și a determinat o schimbare importantă în comportamentul de consum al cumpărătorilor, care au înțeles că pot face achiziții mult mai simplu și în siguranță online.” a declarat Teodor Sipos, Co-owner Procosmetic.

Pilonii de succes pentru 2021: diversitate mare de produse, 24 de ani experiență în beauty, reduceri substanțiale și retur gratuit

Piața cosmeticelor este una cu o concurență puternică. Avantajele ProCosmetic sunt cele care au făcut diferența în cei peste 24 de ani de experiență:

  • cea mai mare diversitate de cosmetice profesionale (peste 15.000 produse)
  • call center cu specialiști cu pregătire în beauty
  • reduceri pentru profesioniști și membrii comunității
  • retur simplu și gratuit

Perioada pandemiei a fost una de conștientizare și schimbare de comportament pentru multe femei, majoritatea alegând produse de înfrumusețare și îngrijre care se pot folosi acasă, în locul produselor de make-up.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.