În primele şase luni ale anului 2014, PRO TV a continuat să înregistreze audienţe de top la nivelul tuturor segmentelor de public. Mai mult, în acest interval, pe publicul comercial PRO TV a avut cel mai mare număr de telespectatori în Prime Time de la începutul măsurării audienţelor TV, din anul 2001, și pȃnă în prezent. În afara intervalului de Prime Time, între orele 7:00-19:00 şi 23:00-24:00, postul a obţinut cea mai bună cotă de piaţă din ultimii 8 ani, cu o creştere de 21% a ratingului mediu faţă de semestrul anterior.
“PRO TV își întărește an de an poziția de lider, obținând în primele șase luni ale acestui an performanțe neegalate până acum. Pe lângă cifrele impresionante de audiențe generale, PRO TV deține și cel mai vizionat jurnal de știri, cele mai apreciate emisiuni de divertisment, cel mai urmărit serial românesc din toate timpurile – “Las Fierbinți” – și cele mai populare filme”, susține Lucia Antal, Director Marketing PRO TV.
În Prime Time, pe segmentul publicului comercial, PRO TV a obţinut audienţe record în perioada ianuarie – iunie 2014, cu un rating mediu de 10,4 puncte şi o cota record de 25%. Postul a avut un rating mediu la nivel naţional de 9,7 puncte de rating şi 19,7% share, la distanţă de Antena 1 şi Kanal D, cu 5,5% rating şi 11,2% share şi, respectiv, 4.5% rating şi 9,2% share. De asemenea, tot în Prime Time, la nivelul publicului din mediul urban, PRO TV se situează pe primul loc, înregistrând 9,3 puncte de rating şi 18,7% share.
În plus, pe toată durată zilei, PRO TV a obţinut cea mai bună cotă de piaţă din ultimii 8 ani. Pe segmentul publicului comercial, a înregistrat 4,9% rating şi 20,1% share, urmat de Antena 1 şi Kanal D. Pe segmentul publicului din mediul urban, rating-ul PRO TV a fost de 4,6%, iar cota de piaţă de 15,8%, iar la nivel naţional 4,7% rating şi 16,3% cotă de piaţă.
Performanţele PRO TV continuă, deţinȃnd supremaţia şi pe segmentul jurnalelor de ştiri. Astfel, Ştirile PRO TV de la ora 19:00 au înregistrat 9,4% rating şi 26,6 share în prima jumătate a anului 2014, audienţe cu peste 70% mai bune faţă de principalul jurnal competitor ce a obţinut doar 5,4% rating şi 15,5 share.
Din top 100 filme cu cea mai mare audienţă în perioada ianuarie – iunie, 93 au fost difuzate de PRO TV, care se remarcă de fiecare dată prin cele mai recente apariţii, filme de Oscar şi blockbustere. Mai mult, topul 10 al celor mai vizionate filme din primele şase luni ale anului 2014 este ocupat în totalitate de filme difuzate de PRO TV.
În topul serialelor difuzate de televiziunile din Romȃnia se află “Las Fierbinţi”, care este cel mai bun serial romȃnesc al tuturor timpurilor, conform datelor de audienţă pe publicul comercial. Serialul a înregistrat o medie 12,3% rating si o cota de piata de 27% ceea ce înseamnă că aproximativ 1 din 3 romani care aveau televizorul deschis au ales să urmărescă PRO TV pe perioada de difuzare a serialului. Mai mult, sezonul “Las Fierbinţi” difuzat în prima jumătate a anului 2014 a fost cel mai performant sezon al serialului. Următoarele clasate în topul serialelor au fost “O săptămȃnă nebună” şi “Altă săptămȃnă nebună”, alte două titluri marca PRO TV.
În ceea ce priveşte emisiunile de divertisment, tot PRO TV difuzează cea mai vizionată emisiune de televiziune din România. Un român din 5 a ales să urmărească emisiunea “Românii au talent”, program care înregistrează o medie de 21,5% rating şi 47,7 cota de piaţă pe publicul comercial. Audienţele de top înregistrate în primele şase luni ale anului sunt urmate pe locul 2 de “MasterChef” şi pe locul 3 de “Minunea dansului”, de asemenea producţii marca PRO TV.