PRO TV a început să scrie un nou capitol încă din prima zi din 2015! Noul an a adus telespectatorilor PRO TV un film de excepție și știri de top.
PRO TV s-a impus pe 1 ianuarie în topul preferințelor telespectatorilor. Audiența medie a postului a fost în prime time de 12 puncte de rating și 24.7% share la nivelul publicului comercial, la o distanță de două ori mai mare față de televiziunea situată pe locul doi care a obținut o medie 6 puncte de rating și 12.4% share. PRO TV s-a menținut pe primul loc și la nivel urban, la mare distanță de televiziunea situată pe locul doi: 10.5 puncte de rating și 19.3% share vs. 6 puncte de rating și 10.9% share. Situație similară și la nivel național, unde PRO TV a obținut 11.5 puncte de rating și 20.3% share, față de cifrele înregistrate de locul secund: 6.1 puncte de rating și 10.9% cotă de piață. În minutul de aur de la 20:28, nu mai puțin de 2.869.000 de telespectatori urmăreau PRO TV, față de 1.088.000 de români care au ales să urmărească programul televiziunii clasată pe locul doi.
Știrile PRO TV – audiențe de milioane
Informația de calitate prezentată obiectiv a fost apreciată și în prima zi din 2015! Știrile PRO TV de la ora 19 au fost pe locul 1 în topul preferințelor românilor, înregistrând la nivel comercial 11.8 puncte de rating și 23.9% share, cu mult peste locul doi care a obținut 8 puncte de rating și 16.3% share. Știrile de la ora 19:00 au fost lider și la nivel urban cu 11 puncte de rating și 19.3% share, cât și la nivel național: 13.8 puncte de rating și 22.6% share. Postul clasat pe locul doi a obținut 9.6 puncte de rating și 16.9% share la nivel urban și 10.7 puncte de rating și 17.6% share la nivel național. La ora 19:44, peste 2.831.000 de telespectatori au ales Știrile PRO TV!
Cel mai recent film din seria James Bond a spulberat competiția
Începând cu ora 20:30, telespectatorii PRO TV au putut urmări Skyfall, al 23-lea film din celebra serie James Bond. Filmul a prezentat aventurile spionului Bond (interpretat de Daniel Craig) și investigația unui atac asupra rețelei MI6. La 20:54, 2.687.000 de telespectatori urmăreau la intensitate maximă aventurile celui mai cunoscut spion din întreaga lume!
La nivelul publicului comercial, Skyfall a spulberat concurența cu 12.8 puncte de rating și 26.7% share, față de locul doi care a obținut doar 5.5 puncte de rating și 11.4% share. Situație clară și la nivel urban, unde aventurile lui Bond au înregistrat 10.7 puncte de rating și 20.3% share, la distanță uriașă de locul doi – 4.7 puncte de rating și 8.9% share. Skyfall a fost lider incontestabil de audiență și la nivel național cu 10.8 puncte de rating și 20.3% share, față de locul doi cu 5.1 puncte de rating și 9.5% cotă de piață.