În prima jumătate a acestui an, Știrile PRO TV, Sunt celebru, scoate-mă de aici!, Românii au talent, Las Fierbinți, Ferma Vedetelor și filmele sunt doar câteva dintre producțiile care au clasat PRO TV pe prima poziție în preferințele românilor.
În perioada ianuarie-iunie, rezultatele de audiență obținute de PRO TV au întărit poziția de lider al televiziunilor din România. Pe perioada întregii zile, PRO TV a înregistrat în rândul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani din mediul urban, o medie de 3.9 puncte de rating și 19.6% cotă de piață, în timp ce televiziunea clasată pe locul doi a obținut 3 puncte de rating și 15% cotă de piață. În prime-time, PRO TV a obținut o medie de 10 puncte de rating și 24.5% cotă de piață, iar televiziunea situată pe locul doi a înregistrat 5.6 puncte de rating și 13.8% cotă de piață.
„În 2014, PRO TV a obținut cele mai bune rezultate de audiență din ultimii 10 ani. Și în 2015 sunt convins că finalul de an ne va aduce rezultate foarte bune, fapt confirmat și de trendul din primele 6 luni ale acestui an. Grila de primăvară a fost marcată de noutăți absolute, precum proiectele noi Sunt celebru, scoate-mă de aici! și Ferma Vedetelor, alături de strategia nouă de programare tip strip, în zile consecutive în același slot orar, care a fost un succes de business și a crescut loialitatea telespectatorilor.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
În top 20 programe din prima jumătate a anului, 17 sunt producții PRO TV. Românii au talent, Sunt celebru, scoate-mă de aici!, Las Fierbinți, fotbalul, filmele și Ferma Vedetelor au fost cele care au ținut telespectatorii în fața televizoarelor și care au condus topul celor mai urmărite programe în perioada ianuarie-iunie 2015.
Topul programelor difuzate în perioada ianuarie – iunie 2015 a fost condus de Românii au talent, cu o medie de 18.1 puncte de rating și 45.6% cotă de piață. Pe locul doi s-a situat reality-show-ul Sunt celebru, scoate-mă de aici!, care a înregistrat 14.9 puncte de rating și o cotă de piață de 30.7%. Pe locul trei s-a clasat serialul Las Fierbinți, cu o medie de 12.5 puncte de rating și 28.4% cotă de piață, urmat de meciurile din Cupa României, care au obținut o medie de 11.7 puncte de rating și 27.4 cotă de piață. Filmele difuzate la PRO TV în prime-time (duminica, joia, marțea și miercurea) ocupă următoarele 4 poziții, iar pe locul 9 este emisiunea Ferma Vedetelor, care a înregistrat o medie de 9.6 puncte de rating și 23.7% cotă de piață. Topul continuă tot cu producții difuzate la PRO TV: filme (lunea, vinerea), vremea și sportul din cadrul știrilor de la ora 19:00, Știrile PRO TV de la ora 19:00, iar singurele poziții ocupate de producții difuzate de altă televiziune ocupă locurile 17, 18 și 19.
“PRO TV va investi în 2015 cu 50% mai mult în producții locale decât în anul precedent. Producțiile sunt un element diferențiator de brand, iar pentru mine puterea brandului PRO TV este extrem de importantă și îmi doresc să o consolidăm prin păstrarea creativității și încorporarea inovației în tot ceea ce facem. Există o structură sustenabilă a departamentului de producție, care asigură atât eficiență, cât și calitate. Producțiile din grilă sunt acoperite atât de echipa internă de specialiști, cât și prin case de producție externe precum Media Factory (MasterChef), Zucchero (Visuri la cheie și Super Trip), Constantin (Vine CHEFul! și Lecții de viață), Red Spike (Apropo TV) și Frame Film (Las Fierbinți).” a spus Aleksandras Cesnavicius.
Știrile PRO TV reprezintă sursa de informații și noutăți în care românii au încredere și pe care o aleg de fiecare dată. Acest lucru este dovedit și de rezultatele înregistrate în prima jumătate a anului de principalul jurnal de știri al zilei, cel de la ora 19:00, care a obținut o medie de 8.2 puncte de rating și 23.5% cotă de piață. Televiziunea de pe locul doi a înregistrat numai 5 puncte de rating și o cotă de piață de 14.3%.
“Știrile sunt coloana vertebrală a PRO TV, câștigând încrederea telespectatorilor prin respectarea celor mai înalte standarde de jurnalism, etică și profesionalism. Profesionalismul echipei Știrilor PRO TV a fost confirmat de-a lungul timpului prin furnizarea de informații de încredere și prin importantele campanii lansate. România din Regatul Unit, Sănătate și Respect și Există viață după cutremur, dezvoltată în partenerat cu UNICEF, sunt câteva exemple de inițiative ale echipei Știrilor PRO TV. Echipa știrilor va continua să stabilească cele mai ridicate standarde de jurnalism, profesionalism și reputație pe piața de televiziune, continuând să fie principalul pilon de conținut și contribuind la consolidarea brand-ului PRO TV.”, a spus Aleksandras Cesnavicius.
În primele șase luni ale anului, PRO TV a difuzat producții valoroase, cu un conținut inedit. Încă de la începutul anului, PRO TV a ținut românii în fața televizoarelor cu Sunt celebru, scoate-mă de aici!, cel mai urmărit reality show din istoria televiziunii românești, cu 21 de zile, de luni până duminică, de transmisiune live din Africa de Sud. Ferma Vedetelor a obținut 97% leadership în cele trei luni de difuzare (martie – mai) iar show-ul Românii au talent a captivat, din nou, întreaga țară prin spectacolul desăvârșit, diversitate și talent autentic.
„Grila PRO TV conține toate producțiile consacrate, deja cunoscute de telespectatori, însă a adus și producții noi, formate de top difuzate în prime-time. De asemenea, există mai mult conținut local difuzat în timpul zilei, care să răspundă preferințelor publicului feminin și tânăr. Publicul fidel PRO TV va beneficia în continuare de conținut relevant pe care îl apreciază, precum știri, filme, competiții sportive importante și show-uri grandioase.”, a completat CEO-ul PRO TV, Aleksandras Cesnavicius.
La PRO TV, prima jumătate a anului 2015 a fost una plină de noutăți, divertisment, programe și campanii de interes și conținut relevant, care au ajuns în casele românilor în fiecare zi!