Sfârșit de săptămână cu zâmbete și aventuri, în care serialul Las Fierbinți și filmul Legenda lui Hercule au clasat PRO TV pe primul loc în topul audiențelor!
Sâmbătă seara, aventurile fierbințenilor au fost, din nou, prezente în casele românilor și le-au adus zâmbete pe buze cu peripețiile lor. În întreg intervalul de difuzare, 20:29 – 21:56, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmărit episodul Las Fierbinți care a dat startul celui mai iubit serial românesc de comedie al ultimilor ani. În minutul de aur, înregistrat la 21:23, peste 2.6 milioane de telespectatori îi urmăreau cu sufletul la gură pe Bobiță, Giani sau Gianina.
Pe segmentul publicului comercial, episodul a avut o cotă de piață de 27.1% și 12.5 puncte de rating, comparativ cu postul clasat pe locul doi, care a înregistrat rezultate de două ori mai mici: 14.4% share și 6.7 puncte de rating.
Pe segmentul publicului urban, Las Fierbinți a fost și de această dată lider de audiență, având o cotă de piață de 19.1% și 10.4 puncte de rating, față de postul clasat pe locul doi, care a înregistrat 11.5% share și un rating de 6.3 puncte.
La nivel național, serialul de comedie Las Fierbinți a înregistrat 12.1 puncte de rating și un share de 21.5%, în timp ce postul situat pe locul doi a reușit să obțină 6.3 puncte de rating și 11.1% cotă de piață.
Duminică, 11 ianuarie, peste 2.3 milioane de telespectatori au ales să urmărească Legenda lui Hercule, povestea unuia dintre cele mai cunoscute mituri ale lumii. Filmul a dominat audiența atât pe segmentele publicului comercial și urban, cât și național, în intervalul orar 20:28 – 22:10. În minutul de aur, înregistrat la 21:29, peste 2.8 milioane de telespectatori au fost alături de personajul principal al filmului Legenda lui Hercule.
Legenda lui Hercule a înregistrat, pe segmentul publicului comercial, o cotă de piață impresionantă de 33.1% și 16.2 puncte de rating, comparativ cu postul clasat pe locul doi, care a înregistrat un share de 13.1% și 6.4 puncte de rating.
PRO TV a fost lider de audiență și pe segmentul publicului urban, cu o cotă de piață de 23.1% și 13.0 puncte de rating, în timp ce postul clasat pe locul doi a înregistrat 10.4% share și 5.8 puncte de rating.
Legenda lui Hercule a fost lider și la nivel național, cu 12.5 puncte de rating și o cotă de piață de 21.2%, iar televiziunea situată pe locul doi a obținut 6.6 puncte de rating și 11.2% cotă de piață.
Și în 2015, cele mai bune filme, premiere și blockbustere oferă românilor un spectacol de acțiune, comedie, suspans și dramă, doar la PRO TV!