Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PRO TV – lider absolut! Start in forta al grilei de toamna

ProTv

Știri, divertisment, emoție, acțiune sunt câteva din coordonatele care au definit lansarea grilei de toamnă PRO TV! Perioada 15-30 septembrie a adus pe micile ecrane emisiunile și programele pe care românii le așteptau, însă cu un aer nou și îmbunătățiri pe care toți cei din fața televizoarelor le pot vedea. Show-uri precum Vocea României și MasterChef au demonstrat în cifre că sunt cele mai bune emisiuni pe care telespectatorii le pot urmări la televizor în această toamnă.

Între 15 și 30 septembrie, PRO TV a atins pe segmentul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în prime time, un rating mediu de 9.2 și 23.7% cotă de piață medie, in timp ce pe parcusul întregii zile, ratingul mediu PRO TV a fost de 3.5 puncte iar cota de piață medie de 19.3%. Clasat pe locul al doilea, postul de televiziune Antena 1 a înregistrat în aceeași perioadă 6.2 puncte de rating și 16% share în prime time, în timp ce la nivelul întregii zile a obținut 3.1 puncte de rating și 16.9% share.

“Rezultatele din perioada 15-30 septembrie pe de-o parte ne confirmă și întăresc poziția de lider, pe de altă parte ne încurajează să continuăm să scriem istoria televiziunii. Vom continua să inovăm, să testăm limitele nivelului de calitate pe care îl putem îngloba în producțiile noastre și ne vom concentra să aducem idei originale, alături de formate apreciate și care setează noi trenduri pe piața de televiziune din România”, declară Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Știrile sunt un pilon principal al PRO TV încă de la lansare, fiind principala sursă de informare pentru români datorită profesionalismului și independenței echipei. Știrile PRO TV reprezintă 100% jurnalism, iar în perioada 15-30 septembrie produsele Știrilor PRO TV se situează în topul preferințelor, ocupând primele 4 poziții:
1. Vremea, Știrile PRO TV 19:00 – 8.7 puncte de rating și 22.8% share
2. Sport, Știrile PRO TV 19:00 – 8.2 puncte de rating și 23.1% share
3. Știrile PRO TV 22:30 – 7.8 puncte de rating și 20.2% share
4. Știrile PRO TV 19:00 – 7.4 puncte de rating și 24.6% share
5. Observator Special, Antena 1 – 5.5 puncte de rating și 15.3% share

În același timp, PRO TV combină informația cu entertainment de calitate. Producțiile locale de divertisment sunt un pion de bază pe care mizează orice televiziune, iar eforturile pe care PRO TV le-a depus pentru a oferi telespectatorilor formate de top, producții de calitate și experiența unui show complet au oferit rezultatele așteptate. Românii au avut din nou în mâinile lor puterea de a alege ce doresc să urmărească. Primele 7 poziții din top 10 ediții emisiuni de divertisment aparțin PRO TV:
1. Vocea României, ediția 1 – 14.7 puncte de rating și 34.6% share
2. Vocea României, ediția 3 – 13.6 puncte de rating și 30.9% share
3. MasterChef, ediția 4 – 12.5 puncte de rating și 28.1% share
4. Vocea României, ediția 2 – 12.1 puncte de rating și 27.6% share
5. MasterChef, ediția 1 – 10.8 puncte de rating și 25.1% share
6. MasterChef, ediția 3 – 10.2 puncte de rating și 23.2% share
7. MasterChef, ediția 2 – 9.8 puncte de rating și 22.3% share
8. X Factor, ediția 2 – 9.7 puncte de rating și 22.6% share
9. X Factor, ediția 1 – 9.6 puncte de rating și 22.3% share
10. Iadul Bucătarilor, ediția 1 – 9.0 puncte de rating și 20.4% share

Și emisiunile de tip magazin care tratează teme diverse sunt în centrul de interes al românilor. În topul preferințelor pe această categorie sunt:
1. România, te iubesc!, PRO TV – 5.0 puncte de rating și 15.6% share
2. După 20 de ani, PRO TV – 3.9 puncte de rating și 19.6% share
3. iLikeIT, PRO TV – 2.9 puncte de rating și 16.2% share
4. Asta-i România, Kanal D – 2.9 puncte de rating și 7.6% share
5. Apropo TV, PRO TV – 2.8 puncte de rating și 12.7% share

Românii se pot bucura în această toamnă de filme de top, premiere și blockbustere ce oferă emoție la intensitate maximă într-un advărat spectacol de acțiune, aventură, comedie, suspans, mister și dramă. Primele 15 zile ale grilei de toamnă au situat PRO TV în topul audiențelor și în categoria filme – primele 5 poziții fiind ocupate de:
1. Eroi de sacrificiu (Expandables), PRO TV, 23 septembrie – 12,6 puncte de rating și 27,3% share
2. Mecanicul, (The Mechanic), PRO TV, 28 septembrie – 12,0 puncte de rating și 24,6% share
3. O luptă personală (The Marine), PRO TV, 17 septembrie – 11,6 puncte de rating și 27,7% share
4. Greu de pensionat 2 (RED 2), PRO TV, 21 septembrie – 11,2 puncte de rating și 25,2% share
5. RIDDICK, PRO TV, 27 septembrie – 10,3 puncte de rating și 25,0 share

Știri, divertisment, emoție, campanii inovative și profesionalism în tot ceea ce facem sunt câteva din premizele unei toamne de succes!

Sursa: Kantar Media Romania, Copyright ARMA Data România

Bucuresti, 03.10.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.