Cea mai vizionată lună aprilie din istoria măsurării audienţelor TV din România s-a înregistrat anul acesta, PRO TV conducând din nou topul preferinţelor telespectatorilor. Recordul precedent a fost obţinut în aprilie 2002 tot de PRO TV.
Astfel, în perioada 1-29 aprilie 2014, PRO TV a înregistrat în medie 10,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26,3 în rândul publicului comercial (adulţi cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, care locuiesc în zone urbane), mai mult decât dublu faţă de următoarea clasată, Antena 1, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media Audiences. De asemenea, PRO TV este singurul post de televiziune a cărui audienţă în prime time a crescut faţă de aprilie 2013, cu 2,8%.
„Faptul că ne-am bătut din nou propriul record arată că PRO TV se află într-un proces continuu de autodepăşire, din care cel mai mult au de câştigat telespectatorii noştri. Ne concentrăm pe excelenţa în televiziune, astfel că vom continua să oferim cele mai bune programe care să-i informeze, emoţioneze şi distreze pe români”, a declarat Lucia Antal, PR & Marketing Director PRO TV.
Cea mai vizionată emisiune TV în luna aprilie a fost Românii au talent, cu o medie de 19,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 44,1%. De asemenea, microbiştii au urmărit la PRO TV meciul Dinamo – Steaua din semifinalele Cupei României, care a atras un rating de 18,1% şi o cotă de piaţă de 40,1%.
Următoarele programe TV care i-au adus pe români în faţa televizoarelor au fost Masterchef (14,6% rating, 32,4% cotă de piaţă), Las Fierbinţi, sezonul V (11,7% rating, 25,4% cotă de piaţă) şi filmul internaţional „De neoprit”- Die Hard, cu Bruce Willis în rol principal (11,3% rating, 26,6% cotă de piaţă).
Performanţa vine după un alt record obţinut în luna martie a acestui an, când PRO TV a înregistrat cea mai mare cotă de piaţă din istoria măsurării audienţelor TV în România – 28,8%.