Competitia europeana AdPrint reuneste anul acesta cele mai bune printuri din Austria, Bulgaria, Cipru, Elvetia, Franta, Germania, Grecia, Israel, Italia, Marea Britanie, Olanda, Republica Moldova, Romania, Rusia, Serbia, Spania, Ucraina.
Ajuns la cea de-a 12-a editie, festivalul european ce premiaza exclusiv printul se bucura de participarea a 72 de echipe de creatie, ce provin din 43 de agentii europene: ABBOTT MEAD VICKERS BBDO, Agence. V., Brands&Bears, busybuilding, COMBINAT creative factory, Communis d.o.o., Demner, Merlicek & Bergmann Viena, dobroff studio, Frank, GAV, Graffiti BBDO Bucharest, Grey Bucharest, Grey Paris, Herezie, JWT Italia, JWT Spania, Kolle Rebbe Hamburg, Leagas Delaney Italia, Marimo, McCann Erickson Italia, McCann Erickson Spania, Mercury360, Michurin, Ogilvy&Mather Bucharest, Piko, Propaganda, Publicis Amstelveen, Publicis Conseil Paris, Publicis London, Publicis United Moscow, Reforma Advertising, Ruiz Nicoli Lineas, Saatchi & Saatchi Geneva, Saatchi & Saatchi Romania, Spillmann/Felser/Leo Burnett, Stichting Tamago, TBWA\Italia, TBWA\Smart, Telia & Pavla/BBDO, Tempo Advertising, Volt Communication, Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive Tel Aviv, Y&R Paris.
Cele 258 de inscrieri vor fi supuse dezbaterii unui juriu prezidat de Carl Le Blond – Chief Creative Officer Ogilvy Group Rusia. Acesta il va avea coleg de echipa pe Tony Strong, Copywriter, AMV BBDO, London.
"Este o onoare sa prezidez acest juriu. Privind la standardele de anul trecut, dar si la cele din anii anteriori, AdPrint se distinge prin focusul simplu si clar pentru print si cred ca alegerea de a avea un juriu format din echipe este extrem de inspirata", considera Carl le Blond.
AdPrint este singurul festival european de publicitate care premiaza cele mai bune echipe de creatie pentru excelenta in print. Misiunea AdPrint este de a promova printul si valorile sale la nivel international. Prin urmare, unul dintre principalele obiective ale festivalului pentru 2011 este de a reuni cele mai bune printuri din Europa si de a le promova la adevarata lor valoare.
Pentru a indeplini aceasta misiune, AdPrint se bucura de sprijinul partenerului sau traditional, Lürzer’s Archive si, de asemenea, de suportul a doi noi parteneri pentru 2011: Art Directors Club of Europe (ADC*E) si Berlin School of Creative Leadership.