pentru managementul relatiilor cu clientii
Romkatel, unic reprezentant al producătorului german de antene Kathrein Werke KG pentru România și Europa de Est, a ales sistemul CRM oferit de Senior Software pentru a-și organiza mai eficient activitatea de vânzare și service și pentru a îmbunătăți relația cu clienții.
Înființată în 1994 ca și reprezentant al producătorului german de antene Kathrein Werke KG, afacerea Romkatel a ajuns în prezent la o cifră de afaceri de 14,6 milioane de euro, fiind recunoscută pe piața locală ca principalul furnizor de antene de broadcast și comunicații mobile. Printre clienții companiei se numără nume importante de pe piața românească de comunicații mobile și broadcast, dar și din Bulgaria, Ucraina, Serbia și Muntenegru sau Republica Moldova.
Având în vedere importanța pe care o are păstrarea competitivității în contextul economic actual, managerii Romkatel au decis să facă un pas important în ceea ce privește creșterea calității serviciilor oferite clienților. Astfel, au implementat un sistem CRM destinat gestionării tuturor activităților referitoare la procesul de ofertare și vânzare, precum și a serviciilor de suport și service oferite clienților companiei.
"În urma implementării soluției CRM am obținut o evidență centralizată a clienților, iar în prezent ne este mult mai ușor să păstrăm și să accesăm istoricul interacțiunilor cu fiecare în parte și să planificăm activitățile viitoare în relația cu aceștia. Mai mult decât atât, SeniorCRM a dus la îmbunătățirea relației cu clienții și potențialii clienți, în sensul că am obținut un control mult mai eficient al oportunităților, nu mai scăpăm din vedere nicio posibilitate de vânzare în vreun cont, iar timpul de onorare a comenzilor este redus semnificativ.”, declară domnul Cristian Mateescu, Inginer Vânzari Romkatel.
Printre beneficiile obținute de companie odată cu implementarea sistemului CRM de la Senior Software se numără și:
· O mai bună organizare a activității de vânzare și îmbunătățirea relației cu clienții
· Vizibilitate crescută asupra sarcinilor alocate angajaților
· Creșterea vânzărilor, datorită controlului mai eficient al oportunităților de vânzare în CRM
· Creșterea calității activității de service și scăderea timpului de răspuns la solicitările clienților
Un alt element care a contribuit la alegerea făcută de Romkatel a fost integrarea cu aplicația Microsoft Office Outlook, sistemul CRM fiind dezvoltat pe platforma Microsoft xRM, cu peste 1 mil. de utilizatori la nivel mondial. Astfel, email-urile, task-urile, calendarul și contactele pe care angajații companiei le au în Outlook sunt sincronizate cu SeniorCRM. Acest lucru a facilitat păstrarea unui istoric complet al interacțiunilor cu clienții și le-a permis angajaților să aloce mai mult timp vânzării propriu-zise și mai puțin timp pentru activități administrative.
Pentru mai multe detalii accesați www.SeniorERP.ro/CRM-Enterprise.
Despre SeniorCRM Enterprise:
SeniorCRM Enterprise este sistemul CRM dezvoltat pe cea mai nouă platformă tehnologica CRM de la Microsoft. Permite urmărirea tuturor interacțiunilor cu un potențial client, din momentul primului contact cu acesta, până la efectuarea tranzacției și acordarea de servicii post-vânzare, acoperind aceste interacțiuni din punct de vedere al activităților de vânzare, marketing, service & suport, project management.