Este revoluţia internetului similară în toate cele 27 de state membre UE?
Universitatea de Ştiinte Aplicate Quadriga, în colaborare cu Reţeaua Internaţională de Comunicare ECCO, una dintre cele mai mari reţele independente de PR şi marketing din lume şi Advice Partners, reprezentantul său german, au dat startul primului studiu care îşi propune să analizeze utilizarea Social Media în cadrul companiilor din toate cele 27 de state membre ale Uniunii Europene.
Peste 40.000 de specialişti în comunicare au fost invitaţi să-şi susţină punctul de vedere în cadrul studiului “Social Media în instituţiile europene: Utilizarea platformei Web 2.0 în companii şi organizaţii” care se va desfăşura pe parcursul următoarelor săptămâni. Studiul este organizat pentru prima data în cadrul tuturor ţărilor membre ale Uniunii Europene şi va analiza atât potenţialul, infrastructura, competenţa, gradul de cunoaştere cât şi atitudinea faţă de Social Media şi utilizarea lor în cadrul companiilor europene.
Sunt oare valorificate în mod activ oportunităţile oferite de Web 2.0, de către companii? Sau acestea încearcă doar să ţină pasul cu dinamica internetului? Cum reacţionează companiile din cadrul statelor membre UE în faţa revoluţiei internetului? Care sunt oportunităţile pe care le oferă Social Media în comunicare?
Universitatea Quadriga, Reţeaua Internaţională de Comunicare ECCO şi Advice Partners dezbat toate aceste subiecte şi nu numai, în cadrul studiului. Rezultatele vor fi făcute publice în februarie 2012.
Universitatea de Ştiinte Aplicate Quadriga
Universitatea de Ştiinte Aplicate Quadriga – Berlin educă manageri în comunicare, public affairs, business şi politică. Prin structura cursurilor, Universitatea Quadriga oferă o educaţie ce îndeplineşte cerinţele necesare dezvoltării unei cariere în domeniile menţionate. Pentru mai multe detalii puteţi accesa //en.quadriga.eu/quadriga/
{mosloadposition user9}