poartă semnătura Graffiti BBDO
Wrigley şi Graffiti BBDO au creat prima campanie TV 100% românească pentru brandul Orbit Professional.
Cel mai nou concept creativ pentru gama Orbit Professional – guma de mestecat expertă în curăţarea dinţilor – aduce consumatorul în Chickadee Spa, primul spaţiu specializat în curăţarea danturii cu angajaţi aduşi din regnul animal. “Ne-am dorit să creăm ceva nou şi diferit pentru prima campanie Orbit Professional facută în România. Ăsta a fost singurul ‘mandatory’ din brief… bineînţeles, alături de mesajul <<profesionist în curăţarea dinţilor>>”, povesteşte Dan Stănescu, copywriterul campaniei. “Astfel, ce am făcut a fost să construim o experienţă minunat de suprarealistă pentru cei ce vor dinţi curaţi oriunde şi oricând. S-a întâmplat ca această experienţă alternativă să existe deja în natură, în forma animalelor sanitare – noi am luat-o, am instituţionalizat-o şi le-am dat păsărilor şi peştilor ‘job-uri’ pentru care le-am şi plătit. Ele trebuiau doar să-şi ofere serviciile de curăţare amatorilor de experienţe interesante si să demonstreze că, dacă Chickadee Spa este ultima fiţă, Orbit Professional este sigur cel mai eficient trend în curăţarea dinţilor”, explică Dan Stănescu.
Producţia spotului a fost condusă de casa de producţie Multimedia Est şi a implicat o ligă de oameni extraordinari: de la regizorul american Robbert John Moggach, DOP-ul Harris Charalambous, la talentatul art director Stefano Maria Ortolani şi studioul de animaţie Black Mountain.
„E o idee îndrăzneaţă care rămâne în mintea oamenilor. Asta îmi şi place la ea – dă tuturor o nouă imagine cu care te poţi juca şi care ocupă un spaţiu neexplorat în imaginaţia consumatorului. Aşa că, na! Uite că acum există şi asta: un spa cu peşti şi păsări! (…) Cât despre producţie, întotdeauna e tare să lucrezi cu atâţia oameni pasionaţi de ceea ce fac şi chiar e o provocare să creezi ceva cu totul nou. Dar, în final, rezultatul e incredibil. Am reuşit să creăm pentru Orbit Professional o lume care până acum nu existase„, adaugă regizorul Robbert John Moggach.
„Am lucrat totul cu foarte multă energie, mai ales pentru că am avut de la început sentimentul că Chickadee Spa va ieşi bine. Producţia a fost partea cea mai grea, dar echipa a reuşit să dea viaţă conceptului la care visam: singurul spa din lume specializat în curăţarea dinţilor. Toată lumea a muncit până la epuizare şi a pus atâta pasiune încât n-ar fi putut să iasă altfel decât minunat. Asa că bravo tuturor celor care au facut posibil noul spot TV”, spune Carmen Baltag, marketing manager Balkan&East, Wrigley.
Producţia a durat 2 luni de zile, cu peste 70 de oameni implicaţi într-o filmare de două zile şi 3 săptămâni de animaţie şi post-producţie şi astfel, după ce imensa construcţie de studio a fost demontată, Orbit Professional deschide acum uşile celei mai noi campanii de comunicare: Chickadee Spa.
Din partea Wrigley au participat la dezvoltarea campaniei Carmen Baltag (marketing manager Balkan&East) şi Ramona Dumitrache (brand manager Balkan&East).
Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania Orbit Professional „made in Romania” e formată din Ema Prisca (director de creatie), echipa Nepotu&Stranepotu – Cosmin Simionescu (art director) şi Dan Stănescu (copywriter), Ştefan Chiriţescu (head of planning), Raluca Simion (account director) şi Catrinel Manolescu (account manager). Partea video este asigurată de regizorul Robert Moggah, casa de producţie MME şi producătorul Liviu Isop. Agenţia de media implicată în campanie este Media Direction, parte a grupului BBDO, care l-a trimis la Chickadee Spa pe media plannerul Ionuţ Radu.
{mosloadposition user10}