Lowe Vibe şi Mobile Works au conceput o campanie pentru Unilever sub forma unei experienţe neconvenţionale pentru toţi bărbaţii pasionaţi de maşinile cu nenumăraţi cai putere sub capotă. Campania este activată instore, printr-un proiect de Live Augmented Reality (AR), în reţelele Cora, Carrefour şi Real din ţară, exclusiv la standurile brandurilor de Men Care ale companiei Unilever – Rexona Men şi Clear.
Ideea celor de la Lowe Vibe şi Mobile Works a venit în urma parteneriatului încheiat între cele două mărci de îngrijire personală din portofoliul Unilever – Rexona, CLEAR – și Lotus F1™ la începutul acestui an. Conceptul din spatele aplicaţiei de Live Augmented Reality, care este activată pentru prima dată instore în Romania, îşi propune să dezvăluie consumatorilor o experienţă deosebită din culisele grandioaselor evenimente de curse de automobile.
Experienţa de Live Augmented Reality funcţionează simplu: oricine trece prin dreptul standurilor speciale Unilever dedicate Men Care din cele trei lanţuri de hipermarketuri are ocazia să “se întâlnească” live cu două hostesse, ce se pregătesc să dea startul cursei.
“Acțiunea face parte din seria de programe de activare a consumatorilor din cadrul parteneriatului încheiat între Rexona, CLEAR și Lotus F1™ Team. Pasiunea, excelența, eficiența și atingerea celui mai înalt nivel de performanță sunt valorile comune ale brandurilor Rexona și CLEAR și ale Echipei Lotus F1™,” au spus reprezentanţii Unilever.
Lansată pe 17 iulie, campania se va încheia pe 31 august, proiectul de Live AR fiind activat treptat, în fiecare dintre cele trei reţele de hipermarketuri, prima fiind Cora, urmată de Carrefour şi de Real. Mecanismul de concurs care stă la baza campaniei este trimiterea prin SMS a numărului aflat pe bonul de casă, după cumpărarea a minim 3 produse din gama Men Care a brandurilor Unilever aflate în concurs.
Toţi cei care participă la promoţie pot câştiga unul din marile premii puse la bătaie de Unilever: două excursii pentru două persoane la Marele Premiu al Belgiei, o excursie de două persoane la Monza, în Italia, sau un pachet special cu tratament VIP pe circuitul Paul Ricard din Franţa, unde câştigătorul va avea ocazia să conducă bolidul de curse direct pe circuit.
“Acum o lună am primit o invitaţie foarte tentantă de la Unilever pentru un public şi mai tentant: bărbaţi puternici, în căutare de aventură, care iubesc adrenalina. Cum să îi facem să se simtă şi mai bine în largul lor? Ideea noastră a fost să le oferim participanţilor o primă demonstraţie – live – a unui eveniment cu adevărat special, şansa de a participa la unul dintre cele mai populare trei circuite auto din lume. Suntem mândri ca am dezvoltat un proiect deosebit, în premieră la noi în România, şi că am putut oferi tuturor o experienţă uimitoare chiar în timp ce se află la cumpărături.” a declarat Alexandru Ţarog, Manager Lowe Vibe.
Despre Lowe Vibe
Lowe Vibe este divizia de BTL a agenţiei Lowe&Partners, înfiinţată la începutul acestui an. Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din intreaga lume. Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint.În România de 19 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson, Bayer, Labormed, Pfizer sau Crucea Roşie Română.