Programul Superbrands continuă în România cu Business Superbrands, un nou instrument menit să identifice şi să onoreze brandurile de excepţie din segmentul de business de pe piaţa românească.
Demarat în luna martie a.c., procesul de analiză şi validare a brandurilor s-a încheiat. Rezultatele documentării de piaţă efectuate de Compania Nielsen, partenerul programului Business Superbrands pentru România, au fost supuse atenţiei noului Consiliul Business Superbrands, constituit din 24 de membri reprezentativi ai mediului de afaceri din România, care a evaluat individual 2300 de branduri, româneşti şi internaţionale, cuprinse în 46 de categorii, pe diverse domenii de activitate, conform metodologiei Superbrands.
Criteriile din acest an, specifice Business Superbrands, sunt: reputaţie & prestigiu, calitate, încredere şi diferenţiere pe piaţă. În urma procesului de jurizare, rezultatele preliminare arată că unul din trei branduri validate de către Consiliul Business Superbrands este eligibil pentru a primi statutul de Business Superbrands pe piaţa din România.
În premieră, câteva rezultate relevante care s-au desprins în urma procesului de evaluare: la criteriul „calitate” cea mai înaltă apreciere o întruneşte Nokia, în timp ce, la criteriul „încredere” cel mai bine se poziţionează compania de publicitate Leo Burnett & Target. La exact un an de la lansarea pe piaţa din România, Vodafone primeşte o înaltă recunoaştere la criteriul „diferenţiere pe piaţă”, în timp ce Mc Donalds este favorit la criteriul „reputaţie şi prestigiu”. În rândul brandurilor româneşti, Mobexpert a întrunit cele mai multe voturi din partea Consiliului, în industria în care operează, în timp ce Ikea, competitorul său, abia intrat pe piaţa românească, se regăseşte deja pe lista brandurilor eligibile pentru a primi statutul de Business Superbrands în România. Din perspectiva numărului de voturi primite la toate cele 4 criterii, Orange România şi compania de publicitate Leo Burnett & Target sunt brandurile cu cele mai bune scoruri, iar Ziarul Financiar a fost cel mai votat brand din presa românească.
Mai multe informaţii despre Programul Business Superbrands găsiţi pe site-ul www.superbrandsromania.com.
Declaratie Ioana Iordache – CEO Leo Burnett Group
„Suntem extrem de fericiti ca ni s-a acordat aceasta recunoastere din partea comunitatii de business din Romania. Sa iesim in topul brand-urilor, alaturi de Orange, este o mare onoare pe care – sincer – nici nu am visat-o!
Suntem o agentie dedicata construirii de branduri puternice. Ne punem toata creativitatea si experienta la lucru pentru brandurile clientilor nostri si suntem invatati sa luptam si sa ne bucuram pentru recunoasterea acestor branduri.
De data aceasta insa primim recunoasteresa propriului nostru brand (mai mult decat a serviciilor nostre de strategie si creatie pe care le-am vazut apreciate de clienti de-a lungul anilor). Este o senzatie foarte placuta!
Avem toate motivele sa fim mandri de rezultatele noastre, care nu sunt altceva decat o reflectare a rezultatelor obtinute de clientii nostri si brand-urile lor.
Cred ca meritul nostru este acela ca punem foarte multa pasiune in ceea ce facem, ca suntem responsabili si profesionisti si ca avem noi insine asteptari foarte mari de la noi, inainte de orice. Sunt lucruri simple, de bun simt, care insa atunci cand sunt aplicate cu convingere si consecventa, devin realitate.”
{mosloadposition user10}