Primul magazin TOPSHOP TOPMAN se deschide pe 15 martie 2019, ora 10:00, în București Mall. Brandurile britanice vor beneficia de un spațiu de 1.000 de metri pătrați și o prezentare spectaculoasă, având un concept unic de design de magazin în premieră mondială. Voici La Mode Group este deținătorul francizei și cel care se va ocupa de extinderea brandului britanic în România.
Magazinul din România este rezultatul incredibil a doi ani de muncă a echipei internaționale de design interior TOPSHOP TOPMAN! Cu un concept nemaiîntâlnit în magazinele din România și un joc de lumini, dar și o cameră dedicată serviciului complementar de Personal Shopping, disponibil doar prin programare, TOPSHOP TOPMAN București Mall va atrage atenția tuturor clienților și iubitorilor de modă.
“Sperăm ca sosirea acestor branduri în România pe 15 martie, în București Mall, să fie primită cu entuziasm de către comunitatea iubitorilor de fashion. Suntem încântați să pornim în această călătorie și să avem privilegiul de a expune acest concept nou în România, o țară a căror consumatori sunt extrem de fashionable. Avem pregătit un plan pe cinci ani și putem confirma deja că vom mai deschide încă trei magazine în următorul an”, a spus Artemis Antoniadou, CEO, Voici La Mode Group.
Brandul care vinde la nivel global o pereche de jeans la fiecare 10 secunde va dedica 70% din spațiul comercial colecțiilor TOPSHOP de haine și accesorii din liniile mainline, Boutique și denim, în timp ce 30% din suprafață va fi ocupată de colecțiile TOPMAN mainline, denim și formal outwear.
Un preview al colecțiilor dezvăluie salopete din denim, rochii tricotate, din jerseu sau de tip cămașă cu imprimeu de piele de șarpe, pantaloni lejeri cu animal-print, trenciuri și jachete din vinilin, botine și sandale, curele cu cataramă supradimensionată sau detalii aurii. Pentru bărbați vor fi disponibile, printre altele, jachete bomber, tricouri și pantaloni în dungi alb-bleumarin, bluze cu modele geometrice, pantaloni sport cu bandă lateral sau stretch slim sau spray fit jeans.
“Căutăm în permanență să îmbunătățim și să inovăm experiența de shopping pentru clienții noștri, atât în mediul online, cât și în offline, și suntem extrem de încântați că noul nostru concept de design de magazin marchează expansiunea noastră în România. Această inaugurare anunță începutul unui parteneriat de succes alături de Voici La Mode“, a declarat Paul Price, CEO, Topshop Topman.
Produsul este vedeta magazinelor TOPSHOP TOPMAN. Designul magazinului va fi minimalist, simplu și intrigant, cu o arhitectură ce permite produselor să fie puse în valoare fără să fie legate de estetica sezonului sau de evoluția trendurilor. Instalațiile de tip pop-up diferite, fiecare cu propria personalitate, sunt amplasate în magazin pentru a aduce un plus semnificativ experienței de shopping a clienților.
DESPRE TOPSHOP
Topshop este un retailer dinamic, care conectează oamenii cu tot ce înseamnă avangarda în materie de fashion, stil și cultură. Peste 300 de noi modele must have, din colecțiile mainline și cele de accesorii, sunt lansate săptămânal; de asemenea, brandul propune o colecție denim extrem de versatilă, colecție care vinde global o pereche la fiecare 10 secunde.
Recunoscuți ca fiind partenerii designului original și campioni în susținerea noilor talente, lista personalităților de seamă care au făcut parte din campaniile Topshop conține nume precum Cara Delevingne, Karlie Kloss, Jourdan Dunn, precum și Gigi și Bella Hadid. Colecții capsulă Topshop în colaborare cu designeri de renume au căpătat deja recunoaștere mondială, în special colaborările cu iconicul super model Kate Moss, mult apreciații designeri britanici JW Anderson, Christopher Kane și Joanathan Saunders, și recenta colaborare cu premiatul designer Michael Halpern. Inovația permanentă, parteneriatele tehnologice exclusive cu Oculus Rift și platformele sociale – precum Twitter, Facebook și Pinterest – asigură recunoașterea retailer-ului ca fiind un lider digital și mereu în linia întâi a viitorului.
Topshop oferă gratuit serviciul premium de Personal Shopping și Styling doar într-o selecție de magazine din cele 604, parteneri digitali și francize prezente în peste 35 de țări. Magazinul principal al brandului, din Oxford Street, Londra are peste 1000 de metri pătrați și primește în jur de 400,000 de vizitatori săptămânal. Topshop.com atrage în medie 4.5 milioane de vizitatori săptămânali, fie că sunt pe mobil, tabletă sau desktop și livrează în peste 100 de țări folosind o platformă tranzacțională dedicată în 9 dintre ele. Topshop.com oferă consumatorilor, fanilor și celor care urmăresc brandul o experiență de shopping interactivă și greu de egalat.