Grupul LPP, care deţine Reserved, unul dintre cele mai populare branduri de modă din Europa, a marcat cu oferte speciale şi reduceri de neratat deschiderea primului magazin din Craiova, în centrul comercial Electroputere Parc Craiova, la parter.
Lansarea noului magazin a avut loc sâmbătă 3 noiembrie, la ora 10.00, iar primii 100 de clienţi au beneficiat de reduceri de 20% la orice produs achiziţionat.
„Ne doream de multă vreme să ajungem mai aproape de craioveni și ne bucurăm să anunțăm inaugurarea primului nostru magazin Reserved din acest oraș. Reserved este un brand care se adresează întregii familii, având colecţii atât pentru femei, bărbaţi, dar şi copii, iar evenimentul de lansare a fost gândit special pentru ca toți iubitorii de stil din Craiova, atât cei mari cât și cei mici, să se poată bucura de deschidere. Clienții care au ajuns în magazin pe 3 noiembrie au fost întâmpinați cu multe surprize, o atmosferă veselă și cele mai noi colecții Reserved. Au avut facepainting, care le place la nebunie copiilor, promoții speciale pentru cei mai matinali dintre clienți, iar unul dintre cei mai cunoscuţi DJ locali a întreținut atmosfera”, a declarat Alina Bistreanu, Director General LPP România.
Aflat pe o suprafaţă de 1.700 de metri pătraţi, magazinul Reserved din Craiova găzduiește toate conceptele cunoscute ale brandului: liniile dedicate femeilor – Office, Street Fashion, Young; liniile pentru bărbați – City, Casual, Young și categoria Kids, toate la preţuri accesibile.
Designerii Reserved sunt recunoscuţi pentru felul ingenios în care reinterpretează şi transformă rapid tendințele globale de pe catwalk în colecții prêt-à-porter casual, disponibile la preţuri foarte accesibile.
În plus, în noul magazin, pe lângă oferta variată de haine şi accesorii, craiovenii vor găsi şi colecții limitate, informaţii despre ultimele tendințe, recomandări de stil și piese exclusiv sezoniere.
Alături de Reserved, grupul LPP anunţă deschiderea, în acelaşi centru comercial, a magazinelor Sinsay, Crop, House. LPP, care deţine peste 1,700 de magazine în Europa, are planuri de extindere pentru anul următor.