Apex deschide Hilton Garden Inn, o investiție de 19 milioane de euro
Apex Alliance Hotel Management a deschis sâmbătă primul hotel din România amplasat chiar în incinta Aeroportului Internațional Henri Coandă. Hilton Garden Inn Bucharest Airport dispune de 218 camere și se adresează în special segmentului business, personalului companiilor aeriene ce operează pe Aeroportul Henri Coandă, fiind totodată o soluție pentru pasagerii cu zboruri anulate sau întârziate. Managementul companiei estimează un grad de ocupare mediu de 70%.
Cu o investiție de 19 milioane de euro, investitorul lituanian Apex Alliance Hotel Management continuă, în parteneriat cu firma de consultanță Optim Project Management, seria unităților hoteliere deschise în România, prin Hilton Garden Inn Bucharest Airport, aflat la o distanță de doar 150 de metri de terminalul Plecări al Aeroportului Internațional Henri Coandă.
Hilton Garden Inn Bucharest Airport aparține segmentului ”focussed hotels” al lanțului Hilton și are o capacitate de cazare de 218 camere, din categoria Superior, Standard, precum și camere destinate persoanelor cu dizabilități.
Cu un design modern, funcțional, cu accente minimaliste, contemporane, Hilton Garden Inn Bucharest Airport dispune de 5 săli de conferință cu o suprafață totală de 225 de metri pătrați, ce pot fi compartimentate în funcție de necesități. În plus, camerele sunt dotate cu birouri, scaune ergonomice și wi-fi care să asigure un mediu de lucru confortabil și eficient pentru clienții din zona business.
Ne adresăm și avem deja solicitări din partea companiilor care desfășoară activități de business în București și în orașele din apropiere – Ploiești, Constanța, Galați, Brăila, Pitești, dar și celor care au nevoie de un spațiu accesibil, funcțional, cu o legătură directă cu aeroportul, astfel încât activitatea de business să aibă cât mai puțin de suferit de pe urma factorilor externi, cum ar fi traficul spre și dinspre centrul Bucureștiului, a precizat Anca Mădălina Cristea, General Manager Hilton Garden Inn Bucharest Airport.
Durata medie a șederii în cadrul hotelului Hilton Garden Inn Bucharest Airport este estimată la o noapte de cazare, iar gradul de ocupare la 65-70%, cu mențiunea că specificul hotelului este de a primi solicitări de rezervări same day, gradul de ocupare fiind influențat in mod direct de dinamica zborurilor de pe Aeroportul Internațional Henri Coandă. Prețurile pornesc de la un tarif promoțional de 69 de euro/cameră, urmând ca acestea să se înscrie în linia pieței.
Ritmul rezervărilor precum și strategia tarifară pot varia considerabil de la o zi la alta, acestea fiind influențate de dinamica pieței, evenimente precum festivalurile internaționale, congresele, competițiile sportive. Există deja numeroase solicitări pentru anul 2020, care se înscriu în linia calendarului de evenimente de amploare internațională, a mai precizat Anca Mădălina Cristea, General Manager.
Hilton Garden Inn Bucharest Airport inaugurează odată cu deschiderea hotelului și restaurantul Wright Flyer, care promite un răsfăț al simțurilor, prin abordarea unică și combinațiile inedite de ingrediente adunate din întreaga lume. Restaurantul va avea o capacitate de 126 de locuri și va oferi servicii complete – mic dejun, prânz și cină, precum și room service.
Hotelul mai dispune de un serviciu self laundry, de un magazin deschis 24/7, precum și de o parcare subterană, disponibilă contra-cost.
Despre Hilton Garden Inn
Furnizor de servicii premiate, brand-ul Hilton Garden Inn oferă clienților din mediul de afaceri și celor care călătoresc în scop turistic spații și dotări de top, accesibile și surprinzătoare, creând o experiență “Simply on Another Level”. Promisiunea Hilton Garden Inn vine în susținerea ideii noastre de a oferi fiecărui oaspete un sejur mai bun și mai radios. Garantat. Încă de la primul salut, membrii echipei din cele peste 820 de hoteluri din 42 de țări din întreaga lume se asigură că experiența vizitatorilor noștri ocupați este una excepțională. Ca lider recunoscut în zona food&beverages, Hilton Garden Inn servește în cadrul restaurantelor și barurilor sale alimente și băuturi produse local, cu accent pe mic-dejun gătit la cerere, cocktail-uri de autor și aperitive în ton cu tendințele.
Membrii Hilton Honors care fac rezervare prin canalele Hilton dedicate obțin beneficii instant. Pentru mai multe informații despre Hilton Garden Inn puteți vizita www.hgi.com sau newsroom.hilton.com/hgi și vă puteți conecta pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram.
Despre Hilton
Hilton (NYSE: HLT) este o companie hotelieră globală ce deţine un portofoliu de 17 branduri de înaltă calitate şi aproape 5.700 de proprietăţi, cu peste 923.000 de camere, în 113 ţări şi teritorii.
Dedicat îndeplinirii misiunii sale de a deveni cea mai bună companie hotelieră din lume, Hilton a fost inclus în 2018 pe lista celor mai buni angajatori și a primit peste 3 miliarde de vizitatori în istoria sa de 100 de ani. Prin intermediul Hilton Honors, program de loialitate premiat, peste 89 miliarde de membri care fac rezervări direct la Hilton pot câștiga puncte pentru cazare și experiențe neprețuite și se pot bucura de beneficii instant, precum check-in digital cu opțiunea selectării camerei, Digital Key și Connected Room. Pentru mai multe informații puteți vizita newsroom.hilton.com/hgi și vă puteți conecta pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram.
Despre Apex Alliance Hotel Management
Apex Alliance Hotel Management (AAHM) este un operator independent care se axează pe crearea și dezvoltarea de parteneriate de lungă durată cu investitori instituționali, deținători de proprietăți sau fonduri de investiții private, oferind, prin intermediul unei echipe de hotelieri pasionați și dedicați, servicii de management hotelurilor din portofoliu sau celor pe care urmează să le dețin.
Vizitați http://www.apexalliancehm.eu/ pentru mai multe informații.