Pe 13 martie, la Hotel Crowne Plaza, Bucuresti, Evensys a organizat primul forum dedicat Relatiilor Publice din Romania – PR Forum 2007. Pentru o zi, evenimentul a reunit profesionistii comunicarii ce au discutat despre tendintele industriei de PR locale, dezbatand totodata provocarile actuale ale acesteia.
Prima editie a PR Forum a avut ca subiect central Comunicarea Corporativa, incluzand conferinte si seminarii sustinute de practicieni recunoscuti in comunitatea de PR locala.
Forumul a adus in prim plan numeroase subiecte dintre care amintim:
· Managementul reputatiei corporative si a perceptiilor publicurilor a fost tema abordata de invitatul special, Sandro Baricevic, a carui prezentare a punctat faptul ca succesul rezultatelor business in comunicare depinde inevitabil de eficienta managementului mentionat anterior.
· Cat de pregatit esti pentru o criza in companie a fost intrebarea la care Silviu Sepciu, Sef Serviciu Relatii Presa, Automobile Dacia a ales sa raspunda prin studiul de caz prezentat: Logan-ADAC 2005. Prezentarea a demonstrat inca o data utilitatea si importanta gestionarii unei situatii de criza intr-un mod rapid si coerent.
· Comunicarea in companie sub impactul schimbarii a fost prezentata de Crenguta Rosu, Managing Partner, DC Communication alaturi de Corina Vasile, PR Director, Raiffeisen Bank, care au evidentiat importanta unui flux de comunicare permanent cu publicul intern chiar si in contextul unei aparente banele schimbari a sediului organizatiei.
· PR-ul fata in fata cu comunicarea in noile media a fost un subiect de mare interes, a carui dezbatere s-a finalizat cu o concluzie unanim acceptata: PR-ul trebuie sa isi ajusteze instrumentele si mesajele cat mai eficient la aceste noi suporturi mediatice.
· Cum dezvolti un program CSR de succes a fost intrebarea la care Alex Paius, Managing Partner la Image Promotion a cautat sa raspunda cat mai eficient, punctand totodata existenta unei noi presiuni la nivel public: implicarea companiilor in CSR nu mai este strict optiune, ci devine obligativitate a mandatului organizational.
· Campanii eficiente in mass-media a fost tema dezbatuta in cadrul workshop-ului moderat de Dan Tudoroiu, Brand Manager Business, care a deschis discutia fixand patru notiuni cheie:tirajele, audientele, cifrele si componenta demografica. Iulian Comanescu, analist media la Evenimentul Zilei a punctat si el importanta targetarii comunicatelor de presa, iar Simona Dan, de la Tempo PR, a prezentat eficienta campaniilor de PR in presa locala.
Evenimentul a reunit peste 250 de participanti, fiind sustinut de compania Coca-Cola Romania si de agentiile de PR, DC Communication, GMP PR, Image Promotion, Premium PR. Partenerii media ai evenimentului au fost Ziarul Financiar, Business Magazin, Gandul , Media Pro Interactiv si InfoPro.
Alaturi de cei mai buni consultanti romani, in cadrul evenimentului a fost invitat Sandro Baricevic, Communications & Public Affairs Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Region. Cu o experienta de peste 10 ani in PR, Baricevic lucreaza pentru Coca-Cola din 1999, fiind responsabil de strategiile regionale de Public Relations si Public Affairs ale companiei.
Cu ocazia evenimentului, Evensys si partenerii sai au organizat si o competitie de eseuri destinata studentiilor, avand tema “Relatia PR-mass-media: Idei pentru o casnicie fericita”. Astfel, in urma concursului, cinci studenti au fost castigatorii unei invitatii la eveniment si unui set de carti de specialitate oferit de Brandbuilders.
PR Forum este cel de-al cincilea eveniment din domeniul marketing&comunicare organizat de Evensys, dupa Marketing360 (mai 2006), Marketing Innovation Forum (octombrie 2006), BrandCamp (noiembrie 2006, in cooperare cu Grapefruit) si Digital Marketing Forum (februarie 2007).
{mosloadposition user10}