Agenția Goldfish Project a creat și dezvoltat conceptul primului festival de pe Domeniul Regal Săvârșin, Suflet de România, răspunzând provocării lansate de Profi pentru a conecta comunitatea la satul românesc, tradițiile naționale și a ajuta micii producători artizanali să-și facă cunoscute produsele și să ajungă cu ele la un număr cât mai mare de clienți.
Goldfish Project a organizat întregul eveniment și a transformat deschiderea Domeniului Regal, dar și programul CSR al retailerului Profi, într-un festival complex, care a atras un public numeros și a adus în prim plan valorile autentice românești. Peste 100 de articole au fost generate în presa regională, de specialitate și cea națională, oferind festivalului Suflet de România, încă de la prima ediție, vizibilitate maximă.
În ultimul weekend al lunii aprilie, peste 8 mii de persoane au trăit experiența unui sat autentic românesc prin prisma unor experiențe pentru toate simțurile și vârstele. Astfel, toți cei care au venit în Parcul Regal Săvârșin au putut lua parte la un tur inițiatic în lumea satului, trecând prin Hanul Târgoveților, Târgul satului, Piața satului, Drumul Artizanilor și Ulița copiilor. Suflet de România a fost un loc de întâlnire cu 43 mici producători locali și oferta lor, dar și cu filme românești valoroase, concerte susținute de Mircea Baniciu, Nicu Alifantis, Daniel Julean și Trupa Calendar, completate de ansambluri de muzică populară și dansuri tradiționale. Filmele românești au putut să fie urmărite pe un ecran mare, în aer liber, din șezlonguri sau fotolii construite din baloți de paie. Copiii s-au distrat în ateliere creative, unde au învățat inclusiv cum să cânte la diverse instrumente, iar bucuria le-a fost completată de vata pe băț oferită gratuit și de întâlnirea cu eroii din cărți, în Casa Povestitorului.
Dincolo de organizarea evenimentului în cel mai mic detaliu, Goldfish Project a avut de gestionat și mai multe microproiecte în paralel, în timpul festivalului, inclusiv unele cu invitați de rang înalt și provocări pe măsură. Organizarea a fost apreciată atât de public, cât și de artiști, dar și de reprezentanții Casei Regale.
„În poienița castelului avem toată România. E un fel de România mică, așa cum și-ar fi dorit și Regina Elena, dacă astăzi ar fi fost între noi, sau Regele Mihai I, Coroana să reprezinte întreaga națiune cu tot ce are ea bun și frumos”, a declarat Alteța Sa Regală Radu, Principele Consort,la deschiderea festivalului.
„Domeniul Regal de la Săvârșin a devenit pentru weekend un loc de întâlnire al oamenilor care pun suflet în România, așa cum facem și noi zi de zi în rețeaua Profi. Participanții la festivalul Suflet de România pot sa întâlnească artizani autentici, să pătrundă în miracolul satelor românești și să continue tradiția frumoasă a țării în care ne dorim să creștem și să ne dezvoltăm împreună. Ne-am gândit la cei mici, la familii, la cei care caută să descopere tot ce-i mai bun în satele românești cu ajutorul tuturor simțurilor, astfel încât să aibă ceva valoros de spus mai departe și să contribuie la obiectivul nostru comun: să punem suflet în România. Singura șansă la dezvoltare și bunăstare este prin implicare, ceea ce facem împreună inclusiv în aceste zile de sărbătoare”, a declarat Călin Costinaș, Director General adjunct Profi, în timpul ceremoniei de deschidere a festivalului Suflet de România.
Agenția Goldfish Project, cu o expertiză în proiecte complexe de comunicare și BTL, a reunit unii dintre cei mai buni specialiști în planificarea și organizarea de festivaluri pentru a realiza un eveniment demn de un loc încărcat de istorie și care să scrie istorie.
„A fost o plăcere să punem la cale alături de Profi un weekend cu Suflet de România. Am petrecut două zile alături de mii de oameni care au venit la Domeniul Regal Săvârșin să se bucure de meșteșugul românesc, să guste din mâncarea românească, pregătită cu drag, să se relaxeze și să danseze pe muzică de suflet. Suntem încântați că am avut ocazia să-i urăm și noi la mulți ani lui Nicu Alifantis, cu ocazia celor 50 de ani de scenă, recent împliniți.
Avem o super echipă, care a făcut ca totul să iasă atât de bine. Anna Cudera, Ionut Rusu, Alex Malaescu, Roxana Malaescu, Gabriela Coman, Laura Năsui, Toader Păun, Roxana Luca, Alina Palade, Silviu Pavel, Dragoș Toader, David Mitran, Marian Vasilescu și Petru Vlad sunt câțiva dintre oamenii de bază care au participat la aducerea unui vis în realitate. Prin implicarea fiecăruia știm că putem să facem o diferență, iar când acest lucru se traduce într-un impact pozitiv direct pentru atâția oameni, de la vizitatori la producători, știm că Goldfish Project a mai îndeplinit cu succes o dorință. Make a wish este mottoul care ne ghidează. Ne place să fim provocați de visuri frumoase și alături de clienții noștri să le transformăm în realitate”, declară Ana David, managing director Goldfish Project.
Pentru comunicarea festivalului Suflet de România, Goldfish Project a creat parteneriatul cu Zaga Brand, apreciată pentru best digital PR.
„Zaga Brand s-a implicat întotdeauna în proiectele care adaugă valoare societății. Astfel am creat platforma Cronicari Digitali, am dezvoltat Amintiri Gustoase, un proiect în căutarea identității gastronomice a României, dar ne-am ales și clienții care cred în importanța unor proiecte pe termen lung, a unor parteneriate care depășesc mizele comerciale și participă la construirea țării în care ne dorim să creștem și să ne dezvoltăm împreună. Profi este un asemenea client și ne bucurăm că putem să comunicăm proiectele sale alături de echipa Goldfish Project, un partener care ne împărtășește viziunea, cu oameni dedicați și de un profesionalism desăvârșit. Rezultatele se văd în acțiuni concrete, iar impactul nu se traduce doar în cifre într-un Excel, ci într-o lume mai bună pentru fiecare dintre noi”, punctează Silvia Teodorescu, managing partner Zaga Brand.
Pentru Profi, organizarea festivalului Suflet de România este o continuare firească a celui mai amplu program de susținere a producătorilor locali, dar și a angajamentului de a fi un retailer puternic ancorat în viața comunității și dezvoltarea României.
După primul festival derulat pe Domeniul Regal Săvârșin, Goldfish Project întărește parteneriatul cu Profi pentru a susține micii producătorii locali și campaniile de CSR, iar Zaga Brand este parte din echipă pentru a face ca veștile bune să ajungă la un public cât mai numeros, online și offline.
Mai multe informații despre Goldfish Project pot fi găsite pe www.goldfishproject.ro, dar și pe pagina de Facebook Goldfish Project.