Carla’s Dreams și COMA fac schimb de hituri în cadrul experimentului J&B Blending Spirits
Carla’s Dreams și COMA fac schimb de piese și lansează, astăzi, două videoclipuri noi.
Cele două trupe reprezintă noua serie de artiști provocați să facă schimb de roluri și de piese, în cadrul celei de-a doua ediții a campaniei Blending Spirits, pusă în scenă de J&B, marca numărul 1 de whisky din România1. Artiștii ies din zona de confort, iar rezultatul are mari șanse să cucerească publicul.
Mesaje de dragoste remixate
Carla’s Dreams a ales să interpreteze în stilul consacrat piesa „Document” a trupei COMA, premiată în cadrul galei Metalhead Alternative Awards. „Document” este povestea iubirii care te face să îți depășești limitele, considerată de mulți fani un manifest al suferinței. Artiștii Carla’s Dreams transmit mesajul emoționant printr-o interpretare originală, pe sound-uri surprinzătoare.
„Ne-a plăcut textul piesei „Document” care, presupunea în viziunea noastră, o diversitate de posibilități de a reface sau de a adăuga ceva. Și pentru că nu mereu „place” poate fi argumentat și orice raționalizare în acest sens este în plus în acest caz. COMA este, și pentru noi, parte din fundamentul pe care s-au zidit multe lucruri frumoase”, au spus Carla’s Dreams.
Urmăriți noul videoclip Carla’s Dreams – Document:
În același timp, trupa COMA a ales să interpreteze celebra piesă „Sub pielea mea #eroina”, pe acorduri mult mai ritmate decât varianta originală, așa că iubirea pasională primește o înfățișare nouă în coverul lor.
“Când a venit propunerea acestei colaborări din partea J&B, o parte din trupă a zis “NO F…N WAY!” :)), nefiind un gen de muzică pe care-l ascultăm în mod normal… Apoi am analizat puțin situația și ne-a plăcut mult provocarea. Am ascultat câteva piese reprezentative de la Carla’s și ne-am zis hai că o să fie interesant, hai să vedem cum o să sune. Alegerea piesei a fost și asta cu peripeții și ne-am gândit că dacă tot o facem, hai să o facem pe cea mai populară și poate cea mai puțin îndrăgită de publicul nostru, ca să fie cât mai dificil de transformat, astfel încât să sune a COMA. Am găsit un riff de chitară cool și apoi am trecut la reinterpretarea versurior, ca să îi dăm o semnificație ușor schimbată, dar cu toate astea să și păstrăm firul roșu al piesei originale. Ne place mult ce a ieșit. Să sperăm că o să vă placă și vouă. N-are cum să nu vă placă, a ieșit cam tare! Ladies & Gents, vă invităm la dans!”, declară Dan Costea, membru în trupa COMA.
Urmăriți noul videoclip COMA – Sub pielea mea #eroina:
Popular vs. Underground
Carla’s Dreams sunt artiștii în continuă ascensiune, care bucură fani din întreaga lume cu muzica, versurile intense, show-urile explozive și sound-ul divers. În 2015 și 2016, single-urile lor s-au transformat în hituri care au stat pe locul 1 al radiourilor și televiziunilor de specialitate săptămâni întregi “Cum Ne Noi”, “Te rog”, “Sub pielea mea #eroina”, “Acele”, “Imperfect”.
Carla’s Dreams sunt câștigătorii incontestabili ai ediției de anul acesta al Media Music Awards, cu 8 premii câștigate la cele mai importante categorii; “best group”, “best song”, “best video”. Colaborări cu artiști de top ai României precum INNA, Delia, Loredana Groza, Antonia, cu peste 300 de milioane de vizualizări pe YouTube, cu piesa “Sub pielea mea” pe locul 11 pe Shazam în lume, muzica celor de la Carla’s Dreams cucerește și alte țări, în afară de România și Moldova: Ucraina, Rusia, Kazakhstan, Belarus, China, Emiratele Arabe Unite, Cipru, Grecia, Franța, Croația, Turcia, Finlanda, Austria. Anul acesta, solistul de la Carla’s Dreams devine jurat X Factor, primul jurat cu mască din lume.
COMA este una dintre cele mai iubite formații de rock alternativ din România, înființată în anul 1999, în București, din foști membri ai trupelor Daft Allison și Ska Burger. COMA a cântat de-a lungul timpului în deschiderea concertelor unor trupe și artiști celebri precum Linkin Park, Deftones, Korn, Incubus, Sepultura, Ozzy Osbourne, Therapy?, Biohazard, Soulfly, Ignite, Hed PE, Harmful feat. Billy Gould (Faith No More) sau Born from Pain & Skunk Anansie. În 2001, COMA a lansat, la A&A Records, albumul de debut – “Somn”. În 2006, după câțiva ani de absență de pe scena românească, trupa a revenit cu cel de-al doilea material discografic, “Nerostitele”, produs 100% independent. Videoclipul care susține albumul este “Coboară-mă-n rai” și este regizat de Marian Crișan, câștigătorul premiului Palme d’Or, la Cannes. Un alt nume greu cu care COMA a colaborat apare pe piesa “Mai presus de cuvinte”, unde invitat special a fost basistul trupei Faith No More, Bill Gould. Aceasta este și prima colaborare dintre un artist din România și un nume mare al scenei de rock alternativ americane. În noiembrie 2016, COMA a lansat cel mai recent material discografic – ORIZONT, album produs împreună cu Universal Music România. Orizont reunește deopotrivă piese cunoscute (“Cel mai frumos loc de pe pământ”, “Document”, “Chip”, “Vezi” și “Un semn”) și cinci piese noi pe care formația le descrie ca fiind o împletire sensibilitate și putere, între poetic și masculin, poli prezenți și în logo-ul trupei, în mod simbolic, prin pana și bâta care se întretaie.
Prima campanie din România care mixează muzica artiștilor populari cu cea a celor underground
În urma succesului înregistrat de prima ediție a campaniei J&B Blending Spirits, whisky-ul numărul 1 în România continuă să îi provoace pe cei mai în vogă artiști populari și underground ai momentului să facă schimb de roluri.
Conceptul creativ al campaniei J&B Blending Spirits este alăturarea surprinzătoare și, la o primă vedere neverosimilă, a două personaje, contexte și situații, pentru a da naștere unor blenduri neprevăzute, dar de succes.
În prima parte a campaniei, artiștii care au acceptat provocarea J&B Blending Spirits și care au dezvoltat patru blenduri muzicale au fost: Macanache & Adda, Robin and The Backstabbers & Alex Velea, Delia & DOC, Vița de Vie & Delia. Experimentul a dat naștere unor versiuni asemănătoare și, totuși complet diferite, ale melodiilor originale, iar unele dintre ele au ajuns în playlist-urile posturilor de radio și ale televiziunilor muzicale. În prezent, campania J&B Blending Spirits este cea mai vizualizată campanie online din istoria digitală a României, totalizând peste 9 milioane de vizualizări și 100 de milioane de impresii.
Spiritele independente se întâlnesc pe www.blendingspirits.ro și pe pagina de Facebook J&B. Tot aici descoperiți mai multe informații despre blendurile muzicale J&B, noi variante și ocazii neprevăzute ca să încercați noile rețete de băuturi.
Pentru mai multe informații, vizitați:
· www.blendingspirits.ro
· www.facebook.com/JBRomania.