Odată ce devii părinte, viața se schimbă, dar asta nu înseamnă că nu îți dorești în continuare să îți vezi trupa preferată pe scenă, chiar și când ai bebelușul cu tine. Dar, când trupa preferată este și headliner la festival, mai apare o problemă: ei vor cânta ultimii, exact când cel mic trebuie să doarmă.
Cu gândul la aceste probleme ale fanilor-părinți, Orange a decis să pună tehnologia în slujba întregii familii și să ducă kid friendliness-ul Summer Well la un alt nivel. Într-o activare pregatită împreună cu Publicis și Publicis Events, concertul headlinerilor de vineri a fost dublat, în timp real, în căștile speciale pentru copii sub forma unui concert de cântece de leagăn. Căștile puteau fi împrumutate de părinți de la standul Sleep Well Baby.
Trupa de cover-uri Dream On Band a preluat fiecare piesă din setlist-ul headlinerilor și a reorchestrat-o în stil lullaby, în acorduri și tonalități despre care s-a demonstrat că îi ajută pe cei mici să adoarmă. Când concertul a început, părinții au putut sta la scena principală și s-au putut bucura de muzica trupei, în timp ce copiii erau liniștiți și adormeau în varianta lullaby a aceleiași piese cântate live pe scenă.
“A fost un sentiment foarte frumos să vedem ce efect a avut activarea aceasta asupra familiilor. Am dat chiar în timpul concertului peste doi părinți care ne-au povestit cum și-au construit casa pe muzica celor de pe scenă și au venit să îi vadă live, iar copilul era foarte agitat și că ne mulțumesc pentru că, din secunda în care i-au pus căștile pe urechi, s-a liniștit”, a declarat Ana Maria Țarălungă – Group Creative Director, Publicis.