Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Primii castigatori ai concursului Heineken s-au bucurat

de o experienta SubZero la Amsterdam

Monica Cercelescu si Andrei Hategan, jurnalistii care au castigat marele premiu al concursului Heineken pe tema incalzirii locale pentru presa, tocmai s-au intors de la Amsterdam, unde au trait o adevarata experienta SubZero. Concursul a fost organizat ca parte a campaniei Heineken served Extra Cold. Premiile deja validate de cei doi jurnalisti asteapta si castigatorii de pe www.localwarming.ro. Consumatorii care vor trimite materiale video sau foto despre incalzirea locala, oferind solutii “reci” pana la data de 31 iulie au sansa de a castiga o excursie la Amsterdam, unde vor experimenta adevarata senzatie Heineken cu Heineken served ExtraCold.

Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken declara: “Abia asteptam ca vizitatorii blogului sa castige acest premiu extraordinar si sa se distreze in stil SubZero la Amsterdam, pe masura ce se bucura de experienta extra rece cu Heineken served ExtraCold.”

Heineken a invitat jurnalistii si consumatorii sa contribuie la lupta impotriva incalzirii locale trimitand lucrari pe aceasta tema, cum ar fi scenarii, schite, fotografii sau clipuri video. Concursul dedicat jurnalistilor s-a desfasurat intre 21 mai si 25 iunie, acestia avand sansa sa castige o excursie la Amsterdam in schimbul contributiei lor pentru o lume mai racoroasa. Castigatorii concursului Heineken pe tema incalzirii locale pentru jurnalisti au fost Andrei Hategan de la IqAds si Monica Cercelescu de la Saptamana Financiara, ale caror lucrari au fost selectate din peste 15 contributii. Ei au petrecut un weekend la Amsterdam, bucurandu-se de o adevarata experienta SubZero oferita de Heineken.

„Avem de invatat de la un oras care stie sa isi valorifice brand-urile importante, sa le adopte si sa le adauge valoare continuu prin loialitate, grija si alte mijloace. In Amsterdam, Heineken este „berea” –  cand spui undeva ca vrei o bere, inseamna ca vrei Heineken. Heineken Experience este unul din principalele obiective turistice din Amsterdam, la care se sta la coada cu orele pentru a intra… Oameni din toate colturile lumii vin sa traiasca experienta acestui brand, sa ii parcurga istoria si sa interactioneze cu brandul intr-un mod care „te leaga pe viata”, deoarece tot ce se intampla la Heineken Experience este de neuitat” concluzioneaza Monica, dupa vizita la Amsterdam.

“M-am rugat de colegi sa contribuim toti cu idei ca sa plec eu la Amsterdam, dar in cele din urma am decis sa experimentez senzatia Ice Bar la mine in frigider si sa ma inscriu singur. Asa ca, beneficiind de regizorul in devenire, Andrei Ungureanu si de un scenariu ad-hoc, am reusit sa castig concursul Heineken. Pe scurt, am intrat in frigider si m-am trezit la Amsterdam” ne spune Andrei Hategan, jurnalist si membru al formatiei the Amsterdams despre inscrierea la concurs. “In Amsterdam am vazut ca nu-i chiar asa rau sa traiesti in canale. Mai ales daca ai barca si berea aproape. Lume colorata, biciclete bara la bara, viata de noapte si arhitecura beton. Ice Bar a fost mai rece decat ma asteptam, noroc de scurtele de blana pe care trebuia sa le imbraci la intrare. Acolo mi-a venit si o idee de bere Heineken: Heineken Extra Hot” incheie Andrei.

Concursul Heineken pentru consumatori este in plina desfasurare. Marile premii, cele doua excursii de un weekend la Amsterdam, isi asteapta castigatorii. Pana acum au fost trimise mai mult de 40 de lucrari, constand in fotografii, clipuri video si widget-uri cu solutii impotriva incalzirii locale, care pot fi votate pe www.localwarming.ro. Blogul www.localwarming.ro a inregistrat 55.000 de vizite, dintre care 28.132 apartin vizitatorilor unici de pe site.

Marca Heineken este prezenta pe aproape toate pieţele din intreaga lume. In Romania, marca Heineken face parte din portofoliul Heineken Romania, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.

Bucuresti, 11.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.