Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Primele zile de plaja sunt foarte aproape, iar vanzarile de costume de baie au crescut puternic

plaja

plajain magazine

Chiar daca sezonul pe litoralul romanesc a inceput oficial pe 1 mai, acel week-end a reprezentat mai degraba un episod de distractie, caci vremea nu a fost tocmai potrivita pentru plaja si baie. In prezent, in statiunile romanesti de la Marea Neagra nu prea exista activitate turistica, abia spre finalul lunii mai / inceputul lunii iunie este de asteptat ca cei mai multi operatori din turism sa fie activi, gata pentru a le oferi oaspetilor servicii complete, inclusiv pe zona de alimentatie publica si divertisment.

Asadar, primele zile de plaja (cu intrare in apa inclusa) sunt foarte aproape, iar acest lucru se simte si in magazine: au crescit puternic vanzarile de costume de baie ieftine, dar si cele de sandale, papuci, rochite de plata si alte asemenea produse. In mall-uri, magazinele sunt colorate si atractive – infatisare specifica sezonului cald. Cei care vor sa gaseasca rapid un costum de baie cu un raport calitate – pret cat mai bun pot alege sa comande haine online. E-shop-urile au intrat si ele in "hora" vanzarilor de sezon, ba chiar ofera reduceri si fel de fel de promotii, in incercarea de a-si atrage si fideliza clientii.

Cel mai probabil, vara 2015 va fi sezonul cu cele mai mari vanzari online de pana acum, in Romania. In ultimul an, numarul celor care au devenit utilizatori activi de internet a crescut semnificativ. De asemenea, cresteri insemnate au fost si in privinta tranzactiilor cu carduri de debit si credit pe internet si a comenzilor online in general.

Totul este firesc, la fel ca in tarile mai dezvoltate: petrecand mult timp in mediul virtual, oamenii isi transfera acolo multe dintre activitatile normale, inclusiv pe cea de shopping. Daca pana acum romanii mai mult se informau pe internet, finalizandu-si cumparaturile offline, mai nou realizeaza intreg procesul online, de la informare, analiza si pana la actiunea de achizitie.

Bucuresti, 13.05.2015

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.