Dupa cum “un text se scrie singur" cum spunea renumitul L.D. Clement, si o campanie buna de comunicare este rezultatul unor minti exersate si creative ale oamenilor din publicitate. In special cand vine vorba de un brand cum este Renault.
Publicis Romania a realizat 2 proiecte diferite – primul proiect este o campanie la vehiculele autotilitare Renault, iar cea de-a doua se constituie intr-o campanie promotionala la gama de autoturisme Renault.
Astfel, au fost dezvoltate primele spoturi TV facute in Romania pentru renumita marca de masini.
Pentru prima data pe plan local, Publicis Romania a creat o serie de 2 spoturi tv pentru vehiculele autoutilitare Renault. Conceptul campaniei pentru autoutilitarele Renault, este ca marele producator mondial de vehicule gaseste solutia perfecta pentru orice tip de business, indiferent cat de ciudat ar fi.
“Oile” – unul din cele 2 spoturi pentru vehiculele utilitare, a fost filmat cat se poate de sus, la Fundatica, cea mai inalta localitate din Romania. La o stana a carui cioban sef este si actor in spot. Al doilea spot denumit “Plaja”, a fost filmat in Bucuresti la Universitatea Romano-Americana, ambele executii mergand pe ideea ca Renault raspunde oricarei afaceri neobisnuite oricat de ciudate ar parea si ar fi ea.
“Cake”, filmat in Piata Rosseti pe o caldura torida, este spotul conceput pentru promotia Luna privilegiilor, oferta promotionala de la Renault pentru mai multe modele de masini si echipamente.
Ambele campanii de comunicare pentru Renault cuprind atat spoturi tv cat si spoturi radio dar si materiale de promovare la punctele de vanzare, acestea fiind adaptate la nivel local pentru fiecare dealer Renault in parte. “In mod sigur a fost unul dintre cele mai interesante si provocatoare proiecte pe care le-am dezvoltat pentru Renault in ultimul timp. Cu atat mai mult cu cat provocarea a venit si din faptul ca Renault a filmat pentru prima data in Romania primele sale spoturi, cu alte cuvinte o campanie autohtona. Ne-am bucurat de o maxima incredere si un sprijin extraordinar din partea clientului, iar rezultatele obtinute au adus mari satisfactii ambelor tabere” povesteste Carmen Simion, Account Director la Publicis Romania.
Echipa Publicis care a lucrat pentru acest proiect: Vali Petridean – Art Director, Razvan Soare – Coywriter, Alex Badila – Group Account Director, Carmen Simion – Account Director, Ina Olaru – Account Manager. Echipa din partea Renault: Ross Englisbe – Marketing Director Renault, Claudia Rosoga – Advertising Manager Renault si Camelia Dau – Marketing Assistant Renault
Casa de productie Saga Film
Regizor: REAL / Enrique Garcia
Regizor Secund: Joppe de Bernardi
Director of Photography: Oliver Jackomelly
Grupul Publicis ocupa locul I in Europa in industria de publicitate, la nivel mondial fiind al patrulea mare grup de comunicare din lume in SUA grupul clasandu-se pe locul III. Acesta este prezent in 229 de orase din 109 tari si are in acest moment un numar de peste 35.000 de angajati.
Publicis Romania este una dintre cele mai mari agentii de publicitate full-service din Romania, afiliata la Publicis Worldwide din 1995, ce detine in portofoliu clienti precum: Renault, Averea, British Airways, Domeniile Tohani, Du Pont, Groupe Seb, Germanos, Garnier, HP, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool etc. {mosloadposition user10}