pentru anul acesta
F64 și-a început campania de Black Friday pe 21 noiembrie la ora 23.00. În primele 2 ore de campanie, cel mai mare magazin foto-video din Europa de Sud-Est a înregistrat 40.000 vizitatori pe site cu un vârf de trafic la ora 00.00, cand pe site erau simultan 7.000 de utilizatori, iar site-ul era perfect funcțional pentru fiecare dintre aceștia.
Cele mai populare produse au fost Nikon D7100 si Canon 650D, dar clienții s-au arătat interesați și de obiectivele de 50mm compatibile cu acestea.
Pana in acest moment, la 10 ore de la începerea campaniei, F64 a înregistrat un număr de 4.057 de comenzi cu o valoare totală de 6.4 milioane lei.
Campania de Black Friday a F64 din acest an a venit și cu o surpriză. Noua categorie pe care a inaugurat-o magazinul este una dedicată fotografilor cunoscuți și talentați ai României. Fotografiile acestora sunt disponibile spre cumpărare sub forma unor tablouri. F64 a debutat pe piața din România când fotografia pe film încă era populară și această categorie inaugurată de Black Friday reprezintă o întoarcere la acele rădăcini. Pe F64.ro este disponibilă o gamă bogată de imagini ale fotografilor Vlad Eftenie, Sorin Onișor, Anca Cernoschi, Gina Buliga, Eli Driu, Alex Conu, Tatiana Volontir, Dorin Bofan, Andrei Baciu, Cristina Țintă, Bogdan Comănescu, Mirela Momanu și Dragoș Ioneanu. În viitorul apropiat se vor alătura și alții in galeria de tablouri. Lista completă a lucrurilor lor este disponibilă la această adresă: //www.f64.ro/blackfriday.html#tab_Editie_Limitata.
Fotografiile alese pentru acest moment sunt atât imagini conceptuale, fotografii de nud, peisaje, cât și fotografii din diverse proiecte în care au fost sau sunt implicați fotografii enumerați.
Campania de Black Friday a F64 se derulează până duminică, 23 noiembrie, zi în care este deschis și magazinul fizic între orele 09.00 și 18.00. Toti clienții care ajung în magazin vor avea parte de suprize pe circuitul reducerilor de Black Friday.
Deși campania de Black Friday 2014 a început la miezul nopții, pentru clienții fideli, care aveau deja produsele adăugate în contul lor, evenimentul a început propriu-zis la ora 21.00.