Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Primele 8 luni ale acestui an au adus o majorare cu 62% a volumului de vanzari Granini

Granini a inregistrat in primele 8 luni ale acestui an o crestere a volumului vanzarilor cu 62% fata de perioada similara a anului trecut, cresterea reflectandu-se atat asupra segmentului still drinks, cat si juice & nectar. In acest moment, rezultatele inregistrate pozitioneaza Granini pe locul 3 ca vanzari in Europa, dupa Germania si Spania.

Totodata, incepand din aceasta luna, Granini lanseaza gama de juice&nectar intr-un nou ambalaj, de 0.25 l. Schimbarea ambalajelor se produce la nivel international si provine atat din dorinta de aliniere la tendintele din domeniu, dar si pentru a oferi consumatorilor o cantitatea mai mare de produs.

"Rezultatele bune inregistrate de Granini in primele 8 luni ale 2009 au intarit pozitia pe care marca o are in Romania, dar si increderea si importanta pe care licentiatorul Eckes- Granini o acorda pietei noastre. Drept dovada, suntem a doua tara care opereaza schimbarea celui mai reprezentativ ambalaj Granini, oferind consumatorilor romani o cantitate mai mare din produsul preferat.", a declarat Shachar Shaine, Presedinte URBB & Carlsrom Beverage (vezi bio si fotografii la calitate de print).

Ca parte a strategiei pe termen lung, Carlsrom Beverage continua extinderea pe alte piete invecinate cu Romania, la inceputul acestui an demarand exportul in Bulgaria. Potentialul de crestere in urmatorii ani pe acest segment este in continuare mare, compania noastra estimand ca in urmatorii 3 ani ne vom dubla volumul exportului de Granini.

Investitiile de anul acesta in marca Granini au fost directionate catre noua campanie de comunicare, Fructele iubesc Granini, derulata in perioada iunie-septembrie, catre imbutelierea bauturilor racoritoare si dezvoltarea sistemului de distributie. Linia de imbuteliere aseptica are o capacitate de 24.000 sticle/ora (pentru sticlele de 0.5l) si 18.500 sticle/ora pentru variantele de ambalaj de 1L si 1.5L. In plus, cea mai recenta evaluare a brandului releva faptul ca in luna august Granini a atins o rata de cunoastere de 86%, iar 69% dintre romani au gustat cel putin o data produsele Granini.

Dupa primele 7 luni ale acestui an, piata bauturilor racoritoare necarbonatate a inregistrat o scadere de 8% fata de perioada similara a anului trecut. La nivel de piata, segmentul J&N reprezinta 22.4%, iar segmentul still drinks 77.6% in aceeasi perioada.

Conform unui studiu MEMRB, consumul de J&N continua sa fie dominat de portocale (25.6%), urmat de multifruct (13%), piersici (12.3%) si pere (7%). In ceea ce priveste segmentul still drinks, consumatorii romani prefera si in acest caz portocalele (30.2%), multifruct (20%), piersica (15.7%) si grapefruit (11%).

Marca Granini se afla in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod din anul 2006. URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium internationale: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Holsten fara alcool, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini.

Bucuresti, 04.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.