Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PRIME România lansează revista PR Forward #17: „Speak Up”

PRIME România lansează revista PR Forward #17: „Speak Up”

PRIME România lansează ediția cu numărul 17 a revistei PR Forward, intitulată „Speak Up”, o ediție dedicată puterii comunicării și modului în care ideile capătă ecou, transformându-se în impact real. Evenimentul de lansare va avea loc pe 27 martie, începând cu ora 17:30, la The Ark, Centrul Comunitar Zi de Bine, etajul I.

În paginile acestei ediții, cititorii vor descoperi interviuri exclusive cu voci puternice care modelează peisajul comunicării: Claudia Cramaroc – Digital Marketing Specialist Summer Well, Vlad Adamescu și Răzvan Petri – fondatori ,,Politică la minut” și creatori de conținut în sfera politică, Violeta Loredana Pascal – fondatoarea ,,PRwave”, Diana Iordăchioaia – blogger și creator de conținut cu experiență în Beauty & Fashion și Zlavog – streamer Twitch și activist. De asemenea, Ada Antofi (Formr) & Iulia Boloca (Nomazi Advertising) ne-au împărtășit din cunoștințele și experiența dobândite odată cu responsabilitatea de a fi co-founders ai unor agenții de succes.

PRIME România lansează revista PR Forward #17: „Speak Up”

Pe lângă aceste dialoguri captivante, revista prezintă și insights despre campanii de referință, care demonstrează puterea unei comunicări bine articulate, precum:

• MedLife & Golin – ,,Tested is Hot”, o inițiativă ce pune sănătatea pe agenda publică printr-o strategie care își propune să crească conștientizarea asupra importanței sănătății sexuale.
• Vinted ,,Too Many”, o campanie care aduce în prim-plan un mesaj puternic despre sustenabilitatea în modă, provocând consumatorii să reflecteze asupra impactului alegerilor lor vestimentare.

PR Forward #17: Speak Up este mai mult decât o ediție de revistă – este un spațiu în care celebrăm acele voci care redefinesc industria, nu doar prin ceea ce spun, ci prin impactul pe care îl au asupra celor din jur. Mai mult decât atât, ediția aceasta te provoacă să te gândești la impactul pe care îl putem lăsa ca generație, dacă we dare to risk a little.

Mișcarea este susținută și de speakerii ce vor fi prezenți la eveniment – Iulia Boloca ne va vorbi despre viața de copywriter și va explora cum să îți păstrezi autenticitatea în campanii pentru branduri de calibru & Ada Antofi ne va da some insights despre ce înseamnă să fii creative director într-o agenție Gen Z și despre felul în care își cultivă creativitatea. Îi vom avea alături de noi și pe Vlad Adamescu, care va discuta despre ce înseamnă să traduci politica pe înțelesul tinerilor, cum mențineți interesul publicului și ce rol joacă vocea personală în acest tip de comunicare, dar și pe Zlăvog, alături de care vom începe o discuție despre responsabilitatea care vine la pachet cu o comunitate activă & cum reușește să îmbine entertainmentul cu subiecte care make some noise.

Revista este disponibilă atât în format fizic, cât și în format digital.

PRIME România este singura asociație de Relații Publice și Comunicare dedicată studenților, oferind o platformă de învățare și dezvoltare prin proiecte, evenimente și publicații de specialitate.

Sponsori: CEC Bank, Aqua Carpatica, PepsiCO, Caii de la Letea, Ruvix, Brewzeus, Web2Print, Candla, WTF Photobooth, Art Cakes, Cămara de la Munte, Chocoland, Cărturești, Crazy Daisy, Zi de Bine.
Parteneri Media: PRwave, Social Pedia, IQAds, Events Max, Social Web.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.