PRIME România anunță lansarea numărului patru al revistei PR Forward, editia august- noiembrie 2014. Revista poate fi citită online, pe site-ul www.public-relations.ro.
Pentru cei pasionați de PR, dornici să învețe, să rămână mereu conectați la domeniu și în pas cu trendurile, PRIME România lansează un nou număr al revistei PR Forward, prima revistă online specializată de Relații Publice. În fiecare ediție, echipa noastră energică și motivată adună povești ale specialiștilor care ne fac mai clară calea către succes, sfaturi care să ne ajute să transformăm pașii timizi, de la început de drum, într-un adevărat sprint în carieră, analiza unor campanii cunoscute, provocări aruncate cititorilor și recomandările noastre de evenimente. Cu alte cuvinte, punem la dispoziție studenților și tinerilor profesioniști o sursă de inspirație și de informații, pentru a le stârni interesul și pentru a-i încuraja să contribuie la creșterea acestui domeniu, prin creativitate și idei îndrăznețe!
Dacă în numărul trei al revistei cititorii au făcut cunoștință cu Ioana Mănoiu și cu provocările vieții de agenție, au gustat povestea brandului Sweet Paprika, dulcele răzbunării celor de la ROM Autentic și s-au întors în lumea poveștilor prin rebrandingul Motanului Încălțat, noua ediție PR Forward revine în forță cu noi interviuri, campanii și sfaturi pentru voi!
Rubricile revistei
Scriem povestea succesului în rubrica PR Portrait, alături de Sorina Mihai, Managing Partner – Porter Novelli Public Relations, de la primii ani de ucenicie în domeniul publicității, până la o poziție importantă într-una dintre primele cinci agenții de Relații Publice din țară. Astfel, aflăm secretele performanței, cum se simte PR-ul la înălțime și cât de important este un internship pentru o viitoare carieră.
Ajungem apoi în culisele… PR-ului cultural, unde Augustina Vasile și Oana Medrea, PR Executives, ne plimbă dincolo de cortina Operei Naționale București, în departamentul de Marketing și Comunicare. Luăm astfel pulsul actelor artistice și al comunicării care le propulsează și care nu se poate face, ne dezvăluie felete, fără pasiune.
Mai departe, primim sfaturi de fashion… PR de pe podiumul uneia dintre cele mai mari case de modă, Gucci, reprezentată de Ana Bucur, Brand Manager. Ea ne arată piesele esențiale din garderoba comunicării și ne explică importanța unei experiențe în afara țării.
În continuare, punem sub lupă ingredientele unei campanii naționale de bun gust: Pizza Hut – „Dragostea pentru pizza nu are margini” și descoperim astfel efectele ideilor creative de la McCann Erickson asupra… papilelor noastre gustative.
De aici, ora pe glob ne indică prima campanie care își propune să elimine un hashtag, #FirstWorldProblems, și să ne atragă atenția asupra adevăratelor probleme ale lumii: WATERisLIFE: Hashtag Killer.
Ajungem și la acel First Step în Relațiile Publice, pe care ni-l povestesc Laura Iacobescu, Owner și PR Director și Mădălina Barbarasa, PR Junior, de la PRoud PR&Events. Aflăm, alături de ele, că mândria este bună când trece prin filtrul pasiunii și se canalizează spre lucruri pozitive și că instinctul și cunoașterea de sine sunt reperele esențiale de la început de drum.
În ediția aceasta, enTourage Communications it’s brand new și Dorina Ene, Business Developer & PR Manager, ne dă o lecție de curaj și de perseverență, învățându-ne cum putem reuși să pornim pe cont propriu.
Revista nu este gata fără sfaturile noastre for fun&for real pentru o vacanță în care să te distrezi, dar să și înveți, și fără provocarea #scrieșitu aruncată cititorilor noștri inspirați, care ne-au descris cum ar arăta o zi din viața lor de PR-iști, fără acces la internet.
„Prin prima revistă online de Relații Publice, PR Forward, ne propunem să oferim tinerilor pasionați de domeniu o unealtă folositoare în viitorul acestora. Cum facem asta? Căutam adevărate modele de viață pentru noi și le invităm să ne împărtășească din vasta lor experiență. Astfel, acoperim subiecte cum ar fi viața într-o agenție de top din domeniu, primii pași făcuți în carieră, sfaturi pentru a obține randament maxim la locul de muncă sau analize ale unor campanii ce au ieșit în evidență prin creativitate. Acestea fiind spuse, cu fiecare număr, ne dorim ca PR Forward să fie o piesă importantă din biblioteca virtuală a fiecărui adept al domeniului ce nu ne va lasă vreodată să ne plictisim, Relațiile Publice”, a declarat Bogdan Obreja, PR Manager- PRIME România și redactor-coordonator al revistei.
Parteneri Media: IQads, PR Romania, PRwave, BestJobs, Calendar Evenimente, ABC Antreprenori, StartUB, BUZZ!Camp, Comunicate de presă, Gen90, Student din Provincie, Şcoala ADC*RO, IntegralEdu, Goingout.ro, Bucharest-Guide, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Social Responsibility Magazine, ArtWe.