Pe 22 martie incepe cea de-a patra editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, intitulata Cursa contra timp. Comunicarea de criza. Aceasta „cursa” va fi un adevarat maraton: punctul de plecare va fi Muzeul National de Arta al Romaniei, iar punctul final – Facultatea de Litere. Participantii vor depasi obstacole precum criza organizationala, politica sau mass-media, ajutati de specialisti in domeniu. Acestia vor pregati terenul pentru cei dornici sa-si testeze cunostintele acumulate in cadrul workshopurilor din cea de-a treia zi.
In prima zi, invitati precum Fulga Dimitrescu (JTI), Robert Turcescu (realizator TV) sau Ion Chiciudean (profesor SNSPA) vor analiza tendintele si practicile recurente in comunicarea de criza, iar Sorana Savu (Premium Communication), Ioana Manoiu (GMP), Silvia Bucur (Prais Corporate Communication) vor raspunde la intrebarea: Criza – declin sau oportunitate?. In plus, vom afla de la Raluca Bob (Tempo Advertising) si Thomas Achelis (Forum International Communication) cum se poate depasi criza aviara fara ca increderea clientilor „sa-si ia zborul”.
Pe 23 martie, politica revine in atentia noastra : Este criza o constanta in politica? Argumente pro sau contra vor aduce Crin Antonescu, Victor Ponta si Bogdan Teodorescu (profesor SNSPA). Daca aceasta criza poate fi depasita sau nu printr-o comunicare eficienta, ne vor spune Marie Rose Mociornita, Andrei Cornea (colaborator Revista 22) si Cristian Ghinea (redactor Dilema Veche). In continuare, Mircea Vasilescu (redactor-sef Dilema Veche) si Mircea Toma (Director general Agentia de Monitorizare a Presei) vor analiza criza mass-media romanesti, si modul in care Comunicarea e negocierea care strabate criza.
In ultima zi, alergatorii de cursa lunga vor sprinta spre finish, nu inainte de a participa la workshopurile sustinute de: Anatoli Ciucurovschi Naming Agency, BDR Associates-Communication Group a Hill and Knowlton Associate, Comunicatedepresa.ro, D&D Research, DC Communication, Dorina Gutu, GMP, McCann PR, The Practice. Cei mai buni vor fi premiati de Lamonza .
PRIME Romania se bucura in demersul sau de sprijinul Lamonza, partener oficial, si BCR, Quadrant Amroq Beverages, Carturesti si Brandbuilders. De asemenea, evenimentul este sustinut de Realitatea TV, partener TV exclusiv, Student FM, Cotidianul, Dilema Veche, PRwave, Wall-Street, eWEEK, Studentie.ro, Rospotline, Comunicatedepresa.ro, Onlinestudent, OOPS Media si RATB.
Identitatea vizuala si website-ul dedicat evenimentului, www.cnsconline.ro, au fost realizate de Digital Image.
{mosloadposition user10}