PRIME România a lansat vineri, 26 aprilie, la Restaurantul Elisabeta, revista online PR Forward. Lansarea a avut loc în cadrul Galei PRIME, eveniment care a marcat încheierea «Lunii PRIME» şi a unui an cu totul deosebit pentru asociaţie, precum şi celebrarea celor 16 ani de activitate.
PR Forward s-a născut din dorinţa unor studenţi la Comunicare şi Relaţii Publice şi la Jurnalism de a-şi pune amprenta pe domeniul PR-ului din România, de a avea ocazia să se exprime aşa cum ştiu ei mai bine, prin intermediul scrisului. Ideea unei reviste specializate în PR a fost una veche, aşadar materializarea acesteia nu poate fi decât un motiv de bucurie pentru PRIME România.
PR Forward este un proiect dedicat industriei de PR, care rezonează cu numele acesteia şi cu generaţia noastră: una mereu pe fugă, curioasă, care sare etape, dar învaţă din mers, perseverentă şi cu o viziune mereu optimistă. Revista vine în sprijinul studenţilor şi tinerilor profesionişti, care nu pot găsi o singură revistă care să îi menţină informaţi şi nu au nici timp să caute pe site-uri articole diverse.
Procesul a fost unul pe cât de firesc, pe atât de solicitant: s-a pornit de la întrebarea «ce ne-ar plăcea să citim într-o astfel de revistă, dedicată zonei PR-ului?». După sesiuni de brainstorming, au apărut rubricile revistei, opt la număr. Răsfoind paginile primului număr al revistei trimestriale veţi descoperi, cu fiecare click, analize, interviuri şi recomandări care să vă menţină conectaţi la prezentul domeniului de PR, mereu dinamic. Puteţi parcurge Sub lupă analiza unei iniţiative îndrăzneţe, concretizată sub forma campaniei “Why Don’t You Come Over”, care scoate România din conul de tăcere, primiţi recomandări de evenimente For FUN (de PR) şi For REAL (concerte, festivaluri şi târguri), porniţi la drum într-un interviu pentru a descoperi paşii care au condus-o spre succes pe Catrinel Burghelea (PR Portrait) şi veţi ajunge la limita PR-ului, citind despre poate cel mai interesant PR stunt din ultima perioadă: Red Bull Stratos (Ora pe Glob) . De asemenea, puteţi citi, în fiecare număr, câte un articol câştigător, care îşi găseşte un loc binemeritat printre paginile publicaţiei, scris de o persoană interesată de domeniu, care participă la un concurs organizat de redacţie pe anumite teme de PR (#scrieşitu). În plus, aveţi şansa să vedeţi ce spun PR-işti din diferite domenii de activitate (Din culisele…). Teatrul apare în primul număr, aşadar, Din culisele…teatrului suprinde un interviu cu Anca Pîslaru, PR-ista Teatrului Masca, care povesteşte despre ce înseamnă PR Cultural şi care sunt provocările acestui domeniu. Nu în ultimul rând, veţi citi interviuri care subliniază modul în care este văzut Fashion PR-ul la noi în ţară şi nu numai (Fashion Corner) şi care sunt primii paşi ai unui tânăr în PR (First Steps) .
«PR Forward, prima revistă online specializată în Relaţii Publice, vine pentru a întregi puzzle-ul unui an minunat al asociaţiei noastre: evenimente reuşite, un proces de rebranding şi nenumărate proiecte, toate făcute cu drag pentru studenţi. Deşi aflată la primul număr, sunt convinsă că aceasta va deveni o publicaţie de top în viitorul apropiat, datorită unei echipe creative, ambiţioase, dornice de a se perfecţiona şi de a învăţa în fiecare zi ceva nou. Avem multe planuri pe care le vom contura în numerele următoare. Până atunci, vă invit să vă bucuraţi de primul număr şi să ne urmăriţi în continuare pe //public-relations.ro/.», a declarat Cristina Lixandru, PR Manager PRIME România.
Parteneri Media: IQads Kadett, StartUB, Ambition.ro, TV City Bucureºti, PR România, COMUNICATE DE PRESÃ, Webcultura, PRwave, Gen 90, Metropotam, ED-web.com, Buzz Camp, Bestjobs, Calendar Evenimente, ABC Antreprenori, Studenþie.ro, Bucharest-Guide, Going out, Babylon Consult, Student din Provincie.