PRIME România anunţă lansarea numărului trei al revistei PR Forward, pentru lunile martie-mai 2014. Revista poate fi citită online, pe site-ul www.public-relations.ro.
PR Forward este prima revistă dedicată 100% PR-ului. Cu fiecare număr al revistei vrem să ne apropiem de iubitorii de PR şi să le oferim o sursă de inspiraţie prin articolele şi interviurile pe care le publicăm în paginile revistei. Credem cu tărie că pasiunea este un element important în conturarea profilului de PR-ist, aşa că ne dorim să o împărtăşim cu toţi cei care activează sau îşi doresc să activeze în acest domeniu fascinant. Revista vine în ajutorul tinerilor şi studenţilor care doresc să afle informaţii suplimentare despre practica relaţiilor publice, despre personalităţi importante ale industriei, ce au reuşit să schimbe parcursul PR-ului în România sau despre evenimente şi oportunităţi de extindere a cunoştinţelor.
Dacă în primele două numere cititorii au aflat etapele importante in startul carierei lor, s-au documentat în legatură cu campanii marca Image Revolution, Ogilvy&Mather Brusseles sau au fost iniţiati în sfera PR-ului cultural alături de Alexandra Dinu, Project Manager Tea & Coffee Festival, cel de-al treilea număr vine cu surprize, ia pulsul celor mai noi evenimente şi se dezvăluie într-o formă menită să câştige curiozitatea tinerilor pregătiţi pentru o carieră în PR.
Rubricile revistei
Rubrica PR Portrait o prezintă pe Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR, ce ne oferă insight-uri despre schimbările PR-ului din 2013 şi o perspectivă asupra domeniului în viitor. În plus, aflăm detalii importante despre complexitatea problemelor în comunicare, dar şi soluţii utile pentru eficientizarea metodelor de lucru.
Ora pe glob ne duce într-o călătorie virtuală în Melbourne, pentru analiza campaniei Dumb ways to die, gândită de McCann Melbourne pentru clientul Metro Trains. Mesajele privind prevenţia accidentelor sunt greu de transmis, însă McCann Melbourne a reuşit să schimbe comportamentele oamenilor printr-o serie de mesaje, filmuleţe interactive, jocuri sau cărţi ilustrate. Combinaţia perfectă de instrumente şi strategii a dus la câştigarea premiului Grand Prix, în cadrul Festivalului Internaţional de Creativitate Cannes Lion 2012, dar şi la scăderea cu 30 % a numărului accidentelor din zona căilor ferate.
Interviul cu Valentina Roman, PR Manager al Teatrului Ion Creangă, deschide un nou capitol în domeniul PR-ului Cultural. De această dată, aflăm strategiile de comunicare orientate către un public surpriză, copiii. Valentina încurajează tinerii creativi şi consideră că adevărata creativitate se vede atunci când reuşeşti să faci lucrurile să se întâmple fără să ai neapărat resurse financiare.
Subiectul rubricii Sub lupă este analiza campaniei naţionale “Rom autentic- razbunarea e dulce “, realizată de echipa McCann România pentru clientul ROM Autentic. Recunoaşterea valorilor româneşti a fost ideea care a declanşat boom-ul campaniei şi care i-a adus succesul. Analizăm sub lupă principalele canale prin care a fost comunicată campania şi coordonatele după care s-a desfaşurat.
Pentru o nuanţă chic, propunem un interviu cu Gabriela Atanasov, Fashion Designer & Fashion blogger Sweet Paprika, ce ne oferă sfaturi importante pentru promovarea în social media şi strategii eficiente de relaţii publice în cadrul lansării unei colecţii vestimentare.
Revista aduce, de această dată, o rubrică surpriză intitulată It’s brand new, în paginile căreia cititorii se vor informa cu privire la poveştile de succes ale unor start-up-uri româneşti din diferite domenii de activitate. Interviurile prezentate în cadrul rubricii It’s brand new vor rezuma parcursul start-up-urilor de la ideea creativă de la care a pornit noul business, la planurile de viitor, trecând prin strategii de comunicare şi PR şi ajungând la o serie de sfaturi pentru tinerii care doresc să pornească încrezători pe drumul antreprenoriatului. Fondatoarele Fort Knox PR sunt primele persoane care au răspuns la întrebările noastre.
Concursul #scrieşitu aduce în paginile revistei articolul Andreei Cosma, premiată pentru originalitatea cu care a construit imaginea contemporană a personajului său preferat.
Rubrica First Step o aduce în prim plan pe Dana Carastoian, PR Account Executive Saatchi & Saatchi PR, ce ne oferă un ghid pentru cei ce doresc să lucreze în acest domeniu.
Ultima secţiune, For fun & For real oferă cititorilor o listă cu cele mai noi evenimente şi oportunităţi de carieră. Pentru a maximiza performanţa în PR, această rubrică propune atât târguri de carte, concerte, cât şi cursuri oferite de The Alternative School of Creative Thinking.
PR Forward, prima revistă online specializată in Relaţii Publice, reprezintă un pas important spre destinaţia finală: să aducem tinerii cât mai aproape de de misterele PR-ului. Alături de evenimente organizate cu pasiune şi proiecte reuşite, revista PR Forward îşi propune să devină publicaţie de top pentru cititori, pentru a recompensa în acest fel atât minunata echipă care o construieşte pas cu pas, cât şi tinerii, cărora le oferim posibilitatea de a cunoaşte acest domeniu din toate unghiurile. Vă invităm să petreceţi măcar o clipă alături de poveştile, campaniile şi personajele ce dau viaţă acestei reviste, accesând //public-relations.ro/, a declarat Anca Udangiu, PR Manager PRIME România.
Parteneri Media: IQads, StartUB, PR România, IntegralEdu, COMUNICATE DE PRESĂ, PRwave, Gen 90, Buzz Camp, Bestjobs, Calendar Evenimente, ABC Antreprenori, Studentie.ro, Bucharest-Guide, Going out, Student din Provincie, Şcoala ADC, Chelgate public affairs & public consulting şi Educativa.