PRIME România organizează cea de-a cincea ediţie a evenimentului PRIME Maraton, ADcoholic Edition, ce va avea ca temă Comunicarea brandurilor de băuturi alcoolice şi se va desfăşura pe data de 22 noiembrie, la Nexus Club & Bar (Bd. Regina Elisabeta, nr.37), unde participanţii se vor întâlni cu specialişti din domeniu şi, timp de 9 ore (22.00-07.00), vor afla în cadrul workshopului cum se realizează promovarea în industria băuturilor alcoolice din România.
Evenimentul va debuta cu un scurt teambuilding susţinut de Corina Anghel, trainer la improvizatie.ro, pentru ca participanţii să se cunoască mai bine şi să lucreze împreună la rezolvarea brief-ului.
După ce participanţii se cunosc şi se relaxează, urmează ca speakerii invitaţi să le dezvăluie tainele comunicării pe piaţa din România, atunci când avem de-a face cu promovarea şi vânzarea de băuturi alcoolice, cu referiri la profilul consumatorului şi tehnici de fidelizare.
O echipă de la Wunderman România, formată din Rafaela Moroe – Account Manager&Social Media Manager, Lambru – Senior Copywriter şi Andra Voinescu – Senior Account vor vorbi despre cum comunică Jack ‘s pe piaţa din România. Andrei Lăscuţ, Brand Manager Grolsch, va împărtăşi elemente despre comunicarea pe piaţa de bere, în timp ceAnton Ghercă, Strategic Planner la Atelier Şapte, ne va dezvălui cum comunică Alexander Vodka în ţara noastră.
De îndată ce participanţii au acumulat cunoştinţele necesare despre domeniul băuturilor alcoolice, aceştiavor primi un brief din partea invitatului surpriză, va avea ca subiect construirea unei campanii de promovare, urmând ca fiecare echipă să îşi prezinte propunerea şi să primească feedback.
La răsăritul soarelui, organizatorii vor înmâna diplomele departicipare şi, de asemenea, vor anunţa echipa care a găsit cea mai creativă idee de rezolvare a brief-ului şi o vor premia cu cărţi oferite de Editura Publica. Astfel, se va încheia cea de-a cinceaediţiede PRIME Maraton: ADcoholic Edition.
Numărul de locuri la eveniment este limitat, iar cei care doresc să participe pot îrimiţând un e-pe adresa maraton@primeromania.roîcare săspecifice o campanie a unui brand de băuturi alcoolice care le-a plăcut şi să motiveze alegerea făcută, alături de nume, prenume, număr de telefon, facultatea şanul de studiu. Data limită este 20 noiembrie, ora 23:59, iar taxa de participare este de 10 RON.
{mosloadposition user9}